no2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.
mamaatje en papaatje |
#401 Re: LEEF EN GENIET2014-02-01 21:08Gij vind dat het MAAR 2 week-ends is op een gans jaar, awel maar de andere week-ends worden we in de zomer ook nog eens wakker gehouden door al de barbecues bij de buren enz... En in de zomer met uw venster dicht slapen dat gaat ook niet wegens te warm, dus hou aub ook rekeneing met de mensen die wél van hun rust houden. Of mag dat niet meer soms op een bepaalde leeftijd? En ja, wij zijn ook JONG geweest, maar voor ons was dat allemaal niet nodig zo een circus, hoor! Wij waren met veel minder ook content... En wij vielen andere mensen niet lastig... Waarom moet het trouwens allemaal zo groots en lawaaierig zijn en tot 's nachts duren??? Men kan toch ook om 22.00 uur stoppen met alles, zodanig dat jullie ook nog een beetje nachtrust zouden hebben en niet tot 's middags in jullie tentje moeten blijven liggen, wat heel warm kan zijn als het goed weer is... Als men al van 's middags kan staan springen en dansen dan is men toch wel moe tegen dat het 22.00 uur is, of niet soms??? Velen zouden niet eens 10 uur aan een stuk willen WERKEN.... Maar u amuseren betekent ook niet dat ge er anderen moet mee lastig vallen... Amuseer jullie zoveel je willen, maar niet in De Schorre... Het is er een natuurdomein waar RUST zou moeten zijn ipv lawaai!!! En dat wordt ons in totaal méér dan de helft van de vakantie afgepakt... Waar moeten de oma's en de opa's met hun kleinkindjes dan naartoe? Zeer egoïstisch vind ik het... En wij zouden weg moeten gaan? Ja, hallooooo nu gaan jullie ons nog wegjagen ook???? Wij zeggen toch ook niet wat jullie moeten doen en laten? Zouden jullie je laten verplichten om iets te doen wat jullie absoluut niet willen???? Voilà, dat is dus juist hetzelfde als dat jullie ons zouden verplichten om te vertrekken... En dat heeft allemaal NIKS te maken met het feit dat wij niet zouden LEVEN EN GENIETEN, hoor!!!! Zo, daarmee is alles weerlegd.... |
Gast |
#4022014-02-01 21:09wedden dat de klagers nva of vlaams belang stemmers zijn. |
Gast |
#403 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-01 22:05#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET U bent nog veel te vriendelijk voor zulk tuig. Laat men de legerdienst terug invoeren, dan zullen ze wel anders piepen. |
Gast |
#405 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-01 23:12 |
Gast |
#406 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-01 23:24#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET wat is België toch een prachtig land. De toegang tot een openbaar gebied (de schorre) wordt de mensen ontzegd voor 14 dagen (waarschijnlijk nu nog langer) omdat er een privé initiatief wordt gehouden dat kan hier in België als er maar genoeg geld in de juiste pollen terecht komt. reglementen aangaande geluids- en andere overlast worden even opzij geschoven voor een privé initiatief als er de juiste mensen maar door verrijkt worden. Mensen van Boom en buurgemeenten die vinden dat TML voor overlast zorgt groepeer jullie en span dat proces aan, weet dat je daarmee ook de mensen vertegenwoordigd die om welke reden dan ook verkiezen te zwijgen en weeral maar te slikken. |
Gast |
#4072014-02-02 00:08schandalig nachtlawaai kan niet meer voor een cafe,maar die stomme 2morrowland hoor je wel 3,4 dorpen verder,waarbij in 2013 3.5 ton dode vis is af geschept in de vijvers te schorre boom,nog maar te zwijgen over de vogels die uit de bomen vallen met al da stom geflip op die foor muziek |
Gast |
#408 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 00:11#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET goed gezegd |
Gast |
#409 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 00:13#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET en maar staan flippen op die muziek,nuchter zou ik het niet kunnen,op den drank al zeker niet
|
linneke |
#410 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 00:18#406: - Re: Re: LEEF EN GENIET je kon vorig jaar de schorre niet in van 1 juli tot midden augustus en dit jaar zal dat van midden juni tot midden augustus zijn. |
mama van Vince |
#411 Re: liever industrie in uw tuin?2014-02-02 00:34#3: jos - liever industrie in uw tuin? Ik wil u deze comment nog eens horen geven als u vrouw hoogzwanger is ,of met een klein kindje Leg aan een peutertje maar eens uit waarom al dat lawaai en overlast is waarom hij niet kan slapen ÕEn nee niet iedereen heeft de luxe om dan ff paar weken op vakantie te gaan
En boom een gat zonder industrie? Vraag mezelf af wat die industrie terreinen hier 500m verder zijn ... |
Gast |
#412 Re: Re: Re: Re: Re: Re: oh my god2014-02-02 01:30#367: Duke - Re: Re: Re: Re: Re: oh my god Ik wist wel dat ik mijn buurman hier zou terug vinden ;-) Grtz, W. P. |
Gast |
#4132014-02-02 09:27Komaan mensen, meer handtekeningen, minder babbelen... Je gaat me toch niet zeggen dat er niet meer buurtbewoners zijn die dit cirkus met zijn kabaal geen twee zomerweekends willen ondergaan. |
Gast |
#4142014-02-02 10:37Een concert volledig uitverkopen zonder over de nodige vergunningen te beschikken, dat zegt veel over de organisatie en de wijze waarop de zaken worden aangepakt.... |
Gast |
#415 Re:2014-02-02 11:11ge weet al van december dat er twee edities zijn de voorverkoop is al enkele weken gestart en dan beginnen ze te klagen |
Gast |
#416 Re: Re:2014-02-02 11:40correct, men weet het al van december. Maar, 'bezint eer ge begint' en niet onbezonnen als een stier op een rode lap reageren ..... zoals vele TML-lovers nu. Doe zo verder, ik steun de petitie 100% |
Gast |
#417 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 11:52#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET De schorre is een RECREATIE DOMEIN en die tot de provincie behoort. Dwz dat het een publike domein is waar iedereen het recht heeft om der te staan en te doen wat hij wilt. |
Gast |
#4182014-02-02 12:38Zoals vele jaren trekken wij er een weekend nu twee op uit,geen lawaai,boemboem,geen vuurwerk, geen verkeersoverlast,dat ze met heel deze boel naar Amerika trekken,laat de Schorre wat het is,een recreatieoord! |
Gast |
#419 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 12:58Schrijf een reactie... Dus kan ik rustig het festivalterrein op wandelen voor, tijdens en na het festival zonder te betalen en zonder dat iemand me tegenhoud. Een dergelijk prive initiatief (met winst maken alles doel) hoort niet op een openbaar terrein.
|
Gast |
#420 Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 13:47#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET We zullen het is omdraaien he, tis toch niet omdat er een paar mensen op tijd willen gaan slapen dat iedereen dat moet doen? Laten we die BBQ's ook maar verbieden, mijn advocaat heeft al opdracht gekregen om een zaak in te dienen. Begin juni hebben we in Reet dorpsfeeten, hele weekend tot 3 uur 's nachts... iedereen zou dan al lang in zijn bed moeten liggen, verbieden die handel. Hondenstront is alomtegenwoordig in de schorre, afschaffen die honden, mijn advocaat zal werk hebben... En mensen, ik woon daar ook, ik heb ook kinderen. Ik hoop dat mijn kinderen later ook kunnen gaan, maar als het verder verzuurt hier zal er met wat geluk nog een paardemolen staan binnen 5 jaar, al kan dat misschien ook te luid zijn? Als je last hebt van het lawaai, denk dan maar is na over uw leven. Er zal op een moment al wel is iemand last gehad hebben van uw lawaai. Het moet niet altijd over muziek gaan, ik erger me ook aan mensen die zo vroeg of zo laat mogelijk hun gras willen afrijden, gaatjes willen boren... advocaat! Niemand verdraagt gewoon niets meer van een ander... zeer erg
|
Gast |
#421 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 14:14#420: - Re: Re: LEEF EN GENIET Het is een kwestie van wederzijds respect en begrip. Men moet niet overdrijven en andere mensen hun plezier gunnen.Een gaatje boren of het gezon afrijden: hoe lang duurt dat? Alleen is 2 TML per jaar (gedreun van 's morgens vroeg en tot laat in de nacht) erover voor de buurtbewoners die zich de voorbije jaren als zéér begrijpend en verduldig hebben opgesteld. 2de TML geen probleem, maar ELDERS! |
Gast |
#422 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 14:35#420: - Re: Re: LEEF EN GENIET je lult naast de kwestie, wil je een gaatje boren of zelfs het gras afdoen vergelijken met de overlast veroorzaakt door een evenement van die omvang. De petitie gaat trouwens over het niet laten doorgaan van het 2 weekend, niet over het verbieden van TML is zijn geheel. Als je reageert op overlast veroorzaakt door georganiseerd door een firma die alleen uit is op het maken van veel winst ben je dus verzuurd maar jij mag je ergeren aan iemand die het gras afrijdt op een tijdstip dat je niet past. Hypocriet. |
Gast |
#423 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET2014-02-02 14:59#420: - Re: Re: LEEF EN GENIET het gras afdoen, de buurman die klust, het is misschien af en toe irritant maar het verstoort je rust niet in de mate van TML. Je buurman kots (hopelijk) je oprit niet onder, werp geen blikjes in je voortuin en maakt je hopelijk ook s'nachts niet wakker door lallend op je rolluiken te bonken. Je buurman zorgt er denkelijk ook niet voor dat je een km moet rondlopen om tot aan je bakker te raken en je als een idioot een bewonerspasje moet laten zien om met je eigen wagen tot bij je eigen huis te rijden. Is dit wel het geval dan is je buurman een egoistische klootzak en dien je best klacht in bij de politie. |
Mack Attack |
#424 Geld God en Macht2014-02-02 15:25Wanner een privé organisatie 'overlast koopt'en de gemeente Boom en Rumst dit geld aanpakt zijn alle grenzen van deontologie geschonden in een rechtsstaat. Dit is 'zich boven de wet stellen' zonder meer. |
P-ter |
#425 Re: Re: Sukkelaarskes toch2014-02-02 16:02#385: Azijn pissen loont. - Re: Sukkelaarskes toch Ziet dat ge geen hartfalen krijgt want dan hebben ze hier weer een stem minder patser! |
|
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Gort over de grens moet blijven.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
808 Gemaakt: 2025-07-08
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
310 Gemaakt: 2025-07-15
Gort over de grens moet blijven.
5862 Gemaakt: 2025-06-16
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2302 Gemaakt: 2025-07-05
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9388 Gemaakt: 2025-06-04
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
694 Gemaakt: 2022-05-17
Geen windmolens op de Grashoek
260 Gemaakt: 2025-07-03
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
383 Gemaakt: 2025-07-03
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
91 Gemaakt: 2025-07-10
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
80 Gemaakt: 2025-07-08
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6138 Gemaakt: 2025-06-15
Pak ons buitenzwembad niet af!
1895 Gemaakt: 2025-06-02
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
108 Gemaakt: 2022-02-14
Aankleden etalages voormalige winkelpand Visser
44 Gemaakt: 2025-07-10
Behoud de NS JongerenDagkaart
2650 Gemaakt: 2025-06-24
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3008 Gemaakt: 2024-10-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3525 Gemaakt: 2024-07-07
Veiligheid en overlast N237 (Amersfoortsestraat / Utrechtseweg)
124 Gemaakt: 2025-07-08
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15677 Gemaakt: 2024-01-31
Stop de container MSNU9636101!
109 Gemaakt: 2025-07-04