no2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie no2morrowlandXL.

Gast

#426 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 16:06

#403: - Re: Re: LEEF EN GENIET

Gij zijt zeker dezelfde als op onze petitie die over de legerdienst begint. Zoals ik daar ook al gezegd heb, denk ik dat gij verwekt zijn onder het naziregime. Kruip terug onder uwe steen kerel!

Gast

#427 Re: Re: Re: Sukkelaarskes toch

2014-02-02 16:24

Gast

#428 Re: Re: Re: Re: Sukkelaarskes toch

2014-02-02 16:28

#427: - Re: Re: Re: Sukkelaarskes toch 

Zal ik doen tijdens het 2de weekend van TL in de Schorre
Happy

#429 Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 16:30

#426: - Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

Tomorrowland wint over heel de wereld prijzen, worden alom geprezen voor hun goede organisatie. Overal ter wereld waar men je vraagt waar je vandaan komt en je zegt 'Belgium ' antwoord men 'hay from Tomorrowland'. Toch spijtig dat er dan een paar zure misnoegde mensen in Boom en omstreken ( verre omstreken precies ! ) niet een beetje chauvinisme kunnen tonen en er mee van kunnen genieten dat ons kleine landje eens positief op de wereldkaart wordt gezet.

Zal spannend worden in Boom als iedereen van over de hele wereld, die een ticket heeft gekocht aankomt in de Schorre en TL is afgelast. Hopelijk geeft dat dan geen overlast !

Gast

#430 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 16:46

#429: Happy - Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

chauvinsme is iets wat een Belg onbekend is, trouwens chauvinisme vervaagt trouwens vlug als je de kots van een ander van je voordeur aan het schrapen bent of een vuilzak van de organisatoren van TML krijgt aangeboden waar je dan het zwerfvuil mag in verzamelen dat een festivalganger in je voortuin heeft gegooid. Dus als ik chauvinistisch wil doen zal ik wel andere zaken aanhalen (ons bier, chocolade, onze slechte wegen en malloote regering) ipv TML.

Gast

#431 Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 17:13

#420: - Re: Re: LEEF EN GENIET

Een paar mensen hebben er maar last van??? Gans Boom, Rumst en omstreken wilt ge zeggen! Maar wij zijn allemaal TE braaf en zien veel te veel door de vingers tegenwoordig....

In de codex van de gemeenten staat trouwens dat er na 22.00 uur 's avonds geen lawaai meer mag gemaakt worden... of wist ge dat nog niet? Of zijn die regels dan zomaar opgesteld voor niks?

Maar neen, 180.000 man en dit jaar X 2 mag dat dan ineens wél omdat er geld mee gemoeid is. Voor niks anders.

En wat betreft het gazon afrijden dat doen de meeste mensen niet zo heel vroeg of laat, tenzij gij natuurlijk nog altijd in uw bed ligt te stinken rond de middag.... omdat ge tot een kot in de nacht aan het feesten zijt geweest... maar dat is uiteindelijk uw eigen beslissing dan, maar dan hebt ge geen recht om te klagen dat die mensen hun gazon afrijden tijdens de dag...want die houden zich aan de regels...

Of moet iedereen zich dan aanpassen aan jullie en moeten wij dan op de koop toe tijdens de dag ook nog eens zo stil mogelijk zijn om jullie slaapje niet te verstoren? De omgekeerde wereld is dat.

Als iedereen zich een beetje aan de regels moest houden, dan zou de wereld er pas veel beter uit zien.

Degenen die lawaai willen, moeten dan maar naar een dancing gaan, die zijn daar speciaal voor uitgerust om het lawaai binnen te houden, of niet soms?

En als men dat dan ook eens buiten wil organiseren, dan moet dat op een plaats waar het KAN en waar men niemand tot last is.... OF de regels respecteren en vroeger stoppen, zodat alles terug kalm is tegen een normaal uur en dan is iedereen content...

Wij hebben gans Boom en omstreken nooit wakker gehouden als wij jong waren en uitgingen, hoor!

Denk daar maar eens over na allemaal....

Gast

#432 Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 18:27

#431: - Re: Re: Re: LEEF EN GENIET 

Gij ging met de pastoor in alle sereniteit op stap zeker?
linneke

2014-02-02 19:54

#415: - Re:

nu pas klagen??? deze mensen hebben al alles doorgenomen met hun advocaat, gesprekken gehad met de organisatie en al voor ze deze petitie online hadden gezet! die mensen zijn hier dus al een tijd mee bezig en ni pas met de ticketverkoop. had TML trouwens direct open geweest over de plannen van 2 weekends en niet pas als alles al geregelt was dan was de zaak al rond geweest voor de ticketverkoop.

Gast

#434 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 20:15

#432: - Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

En gij zijt een grapjas zeker? Hahaha

yesterdayland fan

#435 enquête no2morrowlandXL

2014-02-02 21:02

#413: -

Inderdaad, de vele scheldpartijen van een handvol TML fans zijn totaal irrelevant in deze enquête.       Maar de meeste buurtbewoners zijn gewoon niet van deze  enquête op de hoogte.    Ik heb het zelf toevallig via facebook  (krantenartikel) vernomen.  Niet iedereen beschikt trouwens over een pc of is van de moderne communicatiemiddelen op de hoogte.   Dus ik zou eerder opteren om de enquëte ook via andere kanalen te verspreiden om een representatief beeld te verkrijgen...       Wat betreft de tegen-enquête, de TML aanhangers hebben in aantal effectief met meer gereageerd dan bij deze enquête maar je moet de respons berekenen à rato van het aantal buurtbewoners en de tegen-enquete à rato van het aantal aanwezigen op de 2 sessies van TML.

Gast

#436 Re: Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 21:28

Gast

2014-02-02 22:15

Ik woon naast de Roma en verder nog een of andere theaterzaal. Het is daar nu niet bepaald de jonge garde die naar daar komt en over de muziek die daar gespeeld wordt is ook om niet direct naar huis te schrijven. Elke week is het prijs: auto's en fietsen die voor mijn garage en deur worden geparkeerd, oude mensen die zich graag kapot zuipen (niks op tegen, hell i'm fan maar niet op die mozart en klara muziek waar je toch maar in het slaap van valt), friet kraam die voor de deur staat,.. en zo is er elke week wel iets te doen. MaXar ik bedek dit allemaal met de mantel der liefde, omdat het een kwestie van geven en nemen is. Maar nu willen die oudjes ons niet meer gunnen omdat ze zogezegezgd   's anderdaags naar de   kerk moeten gaan... Ge kunt allemaal den boom in! Tomorrowland zal dit jaar twee week-ends zijn en dit tot spijt van wie het benijd.

Gast

#438 Re:

2014-02-03 05:13

#437: -

Ja en dat zal dan meteen de laatste keer zijn.

Gast

#439 Re:

2014-02-03 06:35

Steve Tielens for president

#440 boom, parel aan de rupel

2014-02-03 08:17

Ha, het pittoreske Boom...
Tot ver in de omgeving gekend vanwege zijn bruisende handelscentrum en wijdse ongerepte landschappen.
Troubadours op alle continenten bejubelen de gezellige met goud geplaveide (en perfect onderhouden) straten.
Tot in Afghanistan roemt men de moderne Boomse interpretatie van de islam die in perfecte harmonie is met zijn omgeving.
De VN en OESO zijn verbijsterd, hoe kan een klein dorp met zulke symphatieke, vriendelijke mensen zo goed bestuurd worden? Botswana stuurt alvast een commissie op onderzoek uit.

Werkelijk mensen, gaan we zo'n paradijs opgeven voor een hoop junkies die in onze tuin komen kotsen? Ze zouden die crapuleuze jeugd allemaal naar het leger moeten sturen.
En dan die muziek, hoe kunnen we dat gebonk toelaten als we Boomse wereldsterren als Steve Tielens hebben?

Gast

#441 Re:

2014-02-03 08:32

#437: -

Dan hoop ik voor u dat die oudjes u nog wat meer overlast overlast bezorgen, in uw brievenbus pissen en uw dorpel onderkotsen. Quid pro quo

Gast

#442 Re: Re: Re: Re: Trots.

2014-02-03 08:33

#373: - Re: Re: Re: Trots.

Ga maar vlug naar die andere petitie. Dan kun je daar weer opgaan in de massa, stuk onbenul.

Gast

#443 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-03 08:35

Voor jullie misschien wel ja... We trekken ons daar dan evenveel van aan.

Gast

#444 wat is me dat hier?

2014-02-03 08:43

Ik woon ook in de bosstraat en dacht zal is gaan kijken naar de petitie.
Wat een hoop gescheld is dat hier. Tijdens de info meetings die de organisatie opzet trekte er niemand zijn mond open, maar vanachter de pc durft men wat meer he.
Voor mij maakt het niet uit, voor of tegen; don't care.
Ik ben enkel blij dat er verstandige mensen over de vergunning gaan beslissen. De petitie is al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Blijkbaar zijn er figuren die alle posts hier in de gaten houden heel de dag (dat zie je aan de tijden van de posts en de schrijfstijl) om dan snel te kunnen antwoorden met wat 'lul' 'onbenul' 'hypocriet'...
Voor die mensen hoop ik dat er 3 weken tomorrowland komt, voor de mensen die er echt last van hebben wens ik een nette oplossing.

Gast

#445 Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-03 08:45

Weer zo een die me gaat vertellen waarop ik fier moet zijn.

- omdat er veel volk naartoe komt? Helaas maken veel stoemerikken bijeen nog niet één slimme. Op de bijeenkomsten van de Nazi's was er ook altijd veel volk.

- omdat TML veel geld opbrengt? Ik zou graag eens weten wat die gasten aan belastingen betalen.

- omdat het werkgelegenheid met zich brengt? Bijna al die vrachtwagens en firma's komen uit Nederland.

en ga zo maar door.

Opgeklopte lucht van een paar marketeers.

Gast

#446 Re: Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-03 08:48

#445: - Re: Re: Re: Re: Re: LEEF EN GENIET

rustig Jos, denkt aan uw hart

Gast

#447 Re: wat is me dat hier?

2014-02-03 08:48

#444: - wat is me dat hier?

Zeg je nu dat vooral wie tegen 2TML is onbeleefd reageert?! Komaan zeg. Kijk maar eens vanaf het begin wie daarmee begonnen is (en doorgaat).

Voor mezelf ben ik blij dat er eindelijk eens ruchtbaarheid gegeven wordt aan deze zaak van geluidsterrorisme.

Gast

#448 Re: Re: wat is me dat hier?

2014-02-03 08:51

#447: - Re: wat is me dat hier?

Iedereen reageert hier als een klein kind

Ga is een rondje fietsen ofzo het zal u goed doen, heel de tijd uw scherm refreshen is niet gezond.

Deze "petitie" zal niks veranderen aan de uitkomst

ManoMundo-fan

#449 De Schorre open tijdens opzet TML

2014-02-04 08:04

Ik woon binnen een straal van 1 kilometer van de Schorre. Als Bomenaar was ik vroeger héél trots met het festival ManoMundo. Jammer genoeg is dit fantastische festival afgeschaft door een racistisch-getint provinciebestuur die dit festival niet meer wilden sponsoren (maar die wel de "kunst"-brug van 4,7 miljoen euro, die in de Schorre zal gezet worden, sponsoren voor 2.000.000 € !!!). Het is beter een petitie te starten om dit "kunstwerk" te bannen !
Wat betreft Tomorrowland : ik heb niks tegen het festival op zich, ook niet als dit 2 weekends is. Wel is het voor de mensen die regelmatig in de Schorre gaan wandelen/joggen/paragliden/vissen/fietsen/minigolven/muurklimmen/waterfietsen/spelen/... niet zo leuk als dit openbaar domein hermetisch wordt afgesloten gedurende min. 6 weken voor een privé-initiatief ! Vroeger werd de Schorre ook door de jeugdbewegingen intensief gebruikt, nu is dit bijna niet meer mogelijk ... Ook de fauna & flora zien serieus af tijdens dit mastodont-festival (de vos geraakt bijna niet meer van zijn jachtterrein af !).
Wat ook een vervelende bijkomstigheid is dat je met die 2 weekenden gewoon geen volk kan vragen thuis, want ze geraken gewoonweg niet aan mijn huis (doorgangsbewijs nodig).
Dus ik pleit niet voor volledige afschaffing van TML, maar wel voor betere toegankelijkheid van de Schorre tijdens opbouw & afbraak !

Gast

#450 Re: De Schorre open tijdens opzet TML

2014-02-04 08:50

#449: ManoMundo-fan - De Schorre open tijdens opzet TML

Zowaar de eerste verstandige reactie op heel dit forum.

We komen er nog :)