no2morrowlandXL

Gast

/ #420 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 13:47

#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET

We zullen het is omdraaien he, tis toch niet omdat er een paar mensen op tijd willen gaan slapen dat iedereen dat moet doen?

Laten we die BBQ's ook maar verbieden, mijn advocaat heeft al opdracht gekregen om een zaak in te dienen.

Begin juni hebben we in Reet dorpsfeeten, hele weekend tot 3 uur 's nachts... iedereen zou dan al lang in zijn bed moeten liggen, verbieden die handel.

Hondenstront is alomtegenwoordig in de schorre, afschaffen die honden, mijn advocaat zal werk hebben...

En mensen, ik woon daar ook, ik heb ook kinderen.  Ik hoop dat mijn kinderen later ook kunnen gaan, maar als het verder verzuurt hier zal er met wat geluk nog een paardemolen staan binnen 5 jaar, al kan dat misschien ook te luid zijn?

Als je last hebt van het lawaai, denk dan maar is na over uw leven.  Er zal op een moment al wel is iemand last gehad hebben van uw lawaai.  Het moet niet altijd over muziek gaan, ik erger me ook aan mensen die zo vroeg of zo laat mogelijk hun gras willen afrijden, gaatjes willen boren... advocaat!

Niemand verdraagt gewoon niets meer van een ander... zeer erg