no2morrowlandXL

Quoted post

mamaatje en papaatje

#401 Re: LEEF EN GENIET

2014-02-01 21:08

#66: Vince - LEEF EN GENIET

Gij vind dat het MAAR 2 week-ends is op een gans jaar, awel maar de andere week-ends worden we in de zomer ook nog eens wakker gehouden door al de barbecues bij de buren enz...

En in de zomer met uw venster dicht slapen dat gaat ook niet wegens te warm, dus hou aub ook rekeneing met de mensen die wél van hun rust houden. Of mag dat niet meer soms op een bepaalde leeftijd?

En ja, wij zijn ook JONG geweest, maar voor ons was dat allemaal niet nodig zo een circus, hoor! Wij waren met veel minder ook content... En wij vielen andere mensen niet lastig... Waarom moet het trouwens allemaal zo groots en lawaaierig zijn en tot 's nachts duren??? Men kan toch ook om 22.00 uur stoppen met alles, zodanig dat jullie ook nog een beetje nachtrust zouden hebben en niet tot 's middags in jullie tentje moeten blijven liggen, wat heel warm kan zijn als het goed weer is... Als men al van 's middags kan staan springen en dansen dan is men toch wel moe tegen dat het 22.00 uur is, of niet soms??? Velen zouden niet eens 10 uur aan een stuk willen WERKEN....

Maar u amuseren betekent ook niet dat ge er anderen moet mee lastig vallen... Amuseer jullie zoveel je willen, maar niet in De Schorre... Het is er een natuurdomein waar RUST zou moeten zijn ipv lawaai!!! En dat wordt ons in totaal méér dan de helft van de vakantie afgepakt... Waar moeten de oma's en de opa's met hun kleinkindjes dan naartoe? Zeer egoïstisch vind ik het...

En wij zouden weg moeten gaan? Ja, hallooooo nu gaan jullie ons nog wegjagen ook???? Wij zeggen toch ook niet wat jullie moeten doen en laten?

Zouden jullie je laten verplichten om iets te doen wat jullie absoluut niet willen???? Voilà, dat is dus juist hetzelfde als dat jullie ons zouden verplichten om te vertrekken...

En dat heeft allemaal NIKS te maken met het feit dat wij niet zouden LEVEN EN GENIETEN, hoor!!!!

Zo, daarmee is alles weerlegd....

Reacties

Gast

#403 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-01 22:05:49

#401: mamaatje en papaatje - Re: LEEF EN GENIET 

U bent nog veel te vriendelijk voor zulk tuig. Laat men de legerdienst terug invoeren, dan zullen ze wel anders piepen.

Gast

#405 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-01 23:12:29

Gast

#406 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-01 23:24:05

wat is België toch een prachtig land. De toegang tot een openbaar gebied (de schorre) wordt de mensen ontzegd voor 14 dagen (waarschijnlijk nu nog langer) omdat er een privé initiatief wordt gehouden dat kan hier in België als er maar genoeg geld in de juiste pollen terecht komt. reglementen aangaande geluids- en andere overlast worden even opzij geschoven voor een privé initiatief als er de juiste mensen maar door verrijkt worden. Mensen van Boom en buurgemeenten die vinden dat TML voor overlast zorgt groepeer jullie en span dat proces aan, weet dat je daarmee ook de mensen vertegenwoordigd die om welke reden dan ook verkiezen te zwijgen en weeral maar te slikken.

Gast

#408 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 00:11:00

Gast

#409 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 00:13:18

en maar staan flippen op die muziek,nuchter zou ik het niet kunnen,op den drank al zeker niet

Gast

#417 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 11:52:57

De schorre is een RECREATIE DOMEIN en die tot de provincie behoort. Dwz dat het een publike domein is waar iedereen het recht heeft om der te staan en te doen wat hij wilt.

Gast

#420 Re: Re: LEEF EN GENIET

2014-02-02 13:47:57

We zullen het is omdraaien he, tis toch niet omdat er een paar mensen op tijd willen gaan slapen dat iedereen dat moet doen?

Laten we die BBQ's ook maar verbieden, mijn advocaat heeft al opdracht gekregen om een zaak in te dienen.

Begin juni hebben we in Reet dorpsfeeten, hele weekend tot 3 uur 's nachts... iedereen zou dan al lang in zijn bed moeten liggen, verbieden die handel.

Hondenstront is alomtegenwoordig in de schorre, afschaffen die honden, mijn advocaat zal werk hebben...

En mensen, ik woon daar ook, ik heb ook kinderen.  Ik hoop dat mijn kinderen later ook kunnen gaan, maar als het verder verzuurt hier zal er met wat geluk nog een paardemolen staan binnen 5 jaar, al kan dat misschien ook te luid zijn?

Als je last hebt van het lawaai, denk dan maar is na over uw leven.  Er zal op een moment al wel is iemand last gehad hebben van uw lawaai.  Het moet niet altijd over muziek gaan, ik erger me ook aan mensen die zo vroeg of zo laat mogelijk hun gras willen afrijden, gaatjes willen boren... advocaat!

Niemand verdraagt gewoon niets meer van een ander... zeer erg