YES2morrowlandXL

Quoted post


Gast

#122 Re:

2014-01-31 18:53

#44: linneke -

helemaal mee eens... Tomorrowland is veel te groot geworden voor het kleine Boom en ook omstreken. Daarom dat er tegenwoordig ook zoveel mensen last van hebben.... In de beginjaren was het te doen, maar het is buiten zijn proporties gegaan en dit alles voor het grote geld dan nog.... Heel jammer vind ik het.

Er zijn trouwens genoeg andere plaatsen om dit te organiseren waar er veel minder mensen last van hebben. Ook dat is VERDRAAGZAAMHEID!

Reacties

linneke

#140 t

2014-01-31 20:51:43

#122: - Re:

zo is het... ik ben helemaal niet tegen TML en vindt niet dat ze ermee moeten stoppen maar hier is het al een aantal edities uit zijn voegen gebarsten.

als je ander festivals bekijkt en waar die plaatsvinden dan vind je er maar weinig in een dichtbevolkt gebied en TML is het 1ige festival dat een recreatiedomein inpalmt. dat ze zelf ergens wat meer afgelegen (TomorrowWorld was behoorlijk afgelegen) een groot stuk grond kopen en dat verbouwen naar eigen zin zou een super oplossing zijn... iedereen zijn zin... buurtbewoners geen overlast meer en festivalgangers kunnen blijven feesten.

Estelle V

#296 Re: Re:

2014-02-07 12:24:01

#122: - Re:

Dat is echt typisch een antwoord voor Tomorrowland haters, het is toch helemaal niet zo erg om 2 weekendjes iets te organiseren in jullie stadje. Komop hé, wat moeten ze in Gent met de Gentse feesten doen, snappen jullie dan niet dat jullie o-zo-gelukkig zouden moeten zijn omdat dat voor jullie zo dicht bij huis is, Voor een keer dat er iets gebeurt in België het maakt ons landje internationaal bekend. Ik vindt het echt spijtig dat sommige mensen het de tomorrowland fans gewoon niet gunt