YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.


Gast

#26

2014-01-31 10:50

Yes to freedom! Ik zit reeds op tram 4, ik maakte de start en de ondergang mee van de techno tempels van o.a. Boccaccio, Balmoral, Cherry Moon, Exedra... Dit waren gouden tijden voor de jeugd van toen. Onze hedendaagse jeugd moet het met veel minder stellen. België verandert in sneltreintemp in een rusthuis, de gepensioneerden, die nota bene tijdens hun jonge tijd gretig van verboden vruchten hebben geproefd, willen nu alle rust en kunnen niets meer verdragen van de jeugd. Stop de verzuring van de maatschappij en gun hen die 2 weekends Tomorrowland!

Gast

#27

2014-01-31 11:10

met zen allen tegen de verzuring van onze maatschappij!!!

Gast

#28

2014-01-31 11:11

Aan al die losers die zo zitte te kakke op tomorrowland!!! Fuck you and geth
A live !!! Pakt desnoods u boeldje en ga oep den boerenbuite wonen !!!!

Gast

#29

2014-01-31 11:12

Stop de zuurpruimen en weners in deze maatschappij, we moeten allemaal wat toleranter en verdraagzamer worden. Wie kan er nu tegen zo een feesje zijn waar zoveel culturen bij en door elkaar lopen en zich samen amuseren ... en vooral het zet ons kleine zielige landje eens positief op de wereldkaart.

Gast

#30

2014-01-31 11:12

Klagers en zagen zijn niet welkom in deze maatschappij! Eindelijk hebben we een Belgische trots die gelijk staat met ons bier en chocolade en dan dan beginnen mensen erover te zagen. Heel erg en heel triestig van die verzuurde mensen
Kimberly

#31

2014-01-31 11:14

Om de tien jaar een tweede weekend.. Waarom niet? Ik denk dat m'n niet mag klagen wat overlast betreft.., ik woon zelf vlakbij en heb er in ieder geval geen problemen mee.. Laat de mensen toch eens genieten!! Tomorrowland is GEWELDIG!!

Gast

#32

2014-01-31 11:17

10th anniversary of Tomorrowland is going to be special and unique. This once in a lifetime opportunity for Tomorrowland. Don't take this away from them, us, the people of Tomorrowland.
antwerpcitizen

#33

2014-01-31 11:17

Wakker worden mensen : het tweede weekend is een verloren zaak, de vergunningen komen er niet.

Gast

#34

2014-01-31 11:22

Tomorrowland <3

Gast

#35

2014-01-31 11:24

*

Gast

#36 Re:

2014-01-31 11:29

#33: antwerpcitizen -

Yeah right!!!!!

 


Gast

#37

2014-01-31 11:39

Stop met de verzuring van de maatschappij en zorg voor meer verdraagzaamheid onder de mensen.
Ik woon zelf niet in Boom, maar naast de haven van Antwerpen en de ring van Antwerpen. Iedereen heeft dus wel ergens last van, maar er zijn zure mensen die alleen maar klagen en klagen. Get a life... and all others, we unite at tommorrowland :-)

Gast!

#38 ze blij da Boom leeft

2014-01-31 11:41

Toen ik vroeger in Boom woondde was daar geen kl*te te zien,wees blij en fier da nu heel de wereld naar Boom afreist! Omwonenden hebben nog altijd 50 weekends/jaar rust
Net zoals met de Sinksefoor => hoe is't mogelijk da enkele mensen alles om zeep krijgen?!! Het zijn waarschijnlijk die mensen die nu een advocaat onder de arm nemen die het meeste lawaai en overlast maken tegenover hun directe buren!!
Dit is inderdaad de verzuurde maatschappij waar wij in leven.....

Gast

#39

2014-01-31 11:47

Ik ben VOOR ... waarom ? Omdat we straks niks meer kunnen organiseren in eigen land door die azijnpissers ... Ga verdomme een weekend naar de zee, maar daar zullen de meeuwen waarschijnlijk teveel lawaai maken !!

Gast

#40

2014-01-31 11:49

Elk laatste weekend van juli moet ik werken. Dit is het eerste jaar sinds 5 jaar dat ik TML zou kunnen bijwonen. Laat dat aub zo zijn!

Gast

#42

2014-01-31 11:55

neen aan de verzuring

Gast

#43

2014-01-31 12:09

waar is de verdraagzaamheid?!? 6 van 365 dagen eens wel iets te doen in Boom en enkele zure mensen willen er direct een stokje voor steken...
linneke

#44

2014-01-31 12:12

en wie van jullie woont er in de nabije buurt van de schorre en maakt vaak gebruik van de schorre? wie van jullie ziet hoe de schorre zijn recreanten meer en meer opzij schuift voor 1 festival?
iedereen spreekt hier over maar 1 weekend en geluidsoverlast die maar tot 1u duurt terwijl de werkelijkheid heel anders is! de hele lente wordt er dusdanig veel gewerkt dat met kinderen daar wandelen niet meer veilig is en recreanten die voor een bepaalde sport komen hun sport hier amper nog veilig kunnen uitvoeren... vissen in de visvijver zit er dit jaar niet in en vorigjaar konden de deltavliegers van april tot midden augustus niet op de delta weide en dit jaar wordt hun delta helling minder stijl gemaakt.
het domein wordt voor 1.5 maand tijdens de zomervakantie helemaal afgesloten waardoor spelende kinderen daar ookal niet meer welkom zijn.

de overlast van de weekends zelf duurt ongeveer tot 3.30u... zolang blijven festivalgangers met groot lawaai door de straten dwalen en dan heb je van die grapjassen die op je ramen kloppen in het midden van de nacht.

bek dicht dus als je niet weet waar je over praat!
en nee... ik ben geen azijnpisser... met Music For Life ben ik meermaals gaan kijken, vond ik top.

Gast

#45

2014-01-31 12:12

De buurtbewoners wisten al langer over de komst van 2 weekenden ! Ze moeten niet degoutant doen wanneer de ticket verkoop morge start en voor de inwoners van Boom en Rumst al is geweest. Ze hadde vroeger moete reagere !

Gast

#46

2014-01-31 12:16

Die bepaalde advocaat mogen ze voor mijn part ok aan een boom knopen. Ik begrijp dat die mens zijn kost ook moet verdienen, maar dit ruikt ook weeral naar Geld en zoals vermeld,ook intolerantie vanwege enkele hoogbejaarden of niemandallen. Thimens changes, leer dat eens aanvaarden !!!!!!!!!.
Grts Eric
Boomenaar

#47 Re:

2014-01-31 12:23

#44: linneke -

Ik woon in de nabije buurt van de Schorre en ga er wandelen met de honden en/of de kinderen.
Er is in de omgeving ook nog het park of de putten waar je rustig in de natuur kan wandelen wanneer dit in de Schorre even niet gaat. Onze paarden staan met de Dreamville camping op hun wei, die kijken er nog niet naar om.
Tomorrowland zal altijd iets van hinder met zich meebrengen, maar evengoed veel voordelen voor onze gemeenten, wat vele lijken te vergeten.

Gast!

#48 Re:

2014-01-31 12:26

#44: linneke -

In de tegenpetitie gaat het om de AFSCHAFFING of het voorkomen van het tweede weekend TML (volgens HLN.BE). Ik heb ook kleine kinderen die heel graag in de Schorre spelen en het klopt dat het niet enkel om dat ene weekend of in dit geval de 2 weekends gaat. En dat er enkele nozems het nodig vinden om buurtbewoners echt te gaan *pesten*, dat is er over en daar zou door de politie of stewards beter op moeten gecontroleerd worden

Maar denk je dan niet dat er beter met de organisatie moet overlegd worden ipv een petitie op te starten om zomaar af te schaffen? Als je alle berichtgeving over TML volgt kan je zien dat de organisatie al heel wat gedaan heeft om overlast te voorkomen en nergens beweert dat ze geen extra inspanningen wil doen!!

 

YES FOR 2MORROWLAND

#49

2014-01-31 12:34

Waarom kankeren over een 2de weekend er zijn veel ergere dingen op de wereld, so what!!! Ik snap die mensen toch niet zéne, kunnen die dan zo weinig verdragen van de andere en zijn ze zelf nooit jong geweest en uit geweest? STOP DIE ZEVER AND GET A LIVE!!!
nickkobe

#50 Re:

2014-01-31 12:37

#33: antwerpcitizen -

da zei ze van de sinksenfoor ook met wat geld kan alles luister maar goed over wat die advocaat zevert die madam kickt gewoon op mensen te klooten en da nog iets hoe lang bestaan in de gemeente de jaarmarkten al die duren ook een heel weekend of moeten die dan ook herleid worden naar een dag leef en laat leven