YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.


Gast

#276 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-06 12:27


Gast

#277 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-06 12:31

#257: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

wete gej wa die doeke koste! als ze da dan ok nogis moete inkleure . gij hebt dus geen job ken da soort!

overal commentaar op ma zelf..


Gast

#278 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honden in schorre

2014-02-06 12:40


Gast

#279

2014-02-06 13:07

Omdat dit maar 1 keer per jaar is vind ik dat de buurtbewoners wel een beetje water bij de wijn mogen doen, jullie zouden tenslotte heel veel mensen teleurstellen over de hele wereld. Groetjes en alvast bedankt

Gast

#280

2014-02-06 13:39


Gast

#281

2014-02-06 13:39

uy

Gast

#282

2014-02-06 13:55

Tomorrowland promotes happiness and friendship between dance music lovers across the world. It brings our community together in one place and gives us a chance to celebrate the music together. I can't understand why anyone would want to stop this. If it was held in my country I would be GRATEFUL. I would be incredibly proud and attend every year. We go there to have a good time, not to cause destruction. Thousands of people have the best weekend of their life at Tomorrowland, and a tiny amount of killjoys obviously don't like seeing other people happy. Maybe if they attended their opinion would change. Tomorrowland already pays 2 million in nuisance fees. What more do they want?!

Gast

#283

2014-02-06 18:55

10 Years Tomorrowland moet toch 1 malig in 2 weekends kunnen!!!!??? Zoveel overlast is er nu ook weer niet. Ik ben jaarlijks van de partij en moet zeggen dat de geluidsoverlast buiten de Schorre verbazingwekkend miniem is... Jorn

Gast

#284 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-06 19:05

#257: linneke - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

lang afsluiten,  veel werken... kleurig doekje op de hekkens.... man man... Hoe oud ben jij eigenlijk 114? jeugd overgeslagen? Wees eens wat verdraagzamer. Je hebt zo van die mensen die altijd wel kritiek hebben. Is het niet op het festival dan zal het wel op iets anders zijn...


Gast

#285 Re:

2014-02-06 19:09

#10: musiclover -

Ge hebt gelijk man... Slimme jongen... T is daarom dat er zo massaal en wereldwijd veel belangstelling is.

Er zijn nog tickets voor Helmut goes classic. Misschien 2 weekends na mekaar, als er geen protest is van de geburen...


Gast

#286 Re: Dempen

2014-02-06 19:13

#65: NitroKiss - Dempen

Man, de geluidsoverlast is miniem!!! Ik ben elk jaar verbaasd dat je buiten de Schorre er zo weinig van de muiek te horen is... En om 1u ist gedaan... pfff, get a life!


Gast

#287 Re:

2014-02-06 19:17


Gast

#288

2014-02-06 20:14

Tommorowland gaat en zal blijven

Gast

#289

2014-02-06 20:28

2morrowland staat voor lachende gezichten ,gelukkige,blije mensen vanover hele wereld .
Het heeft belgié,Antwerpen maar vooral Boom op de kaart gezet .De jeugd en jongvolwassenen kunnen nergens meer naartoe ,worden overal weggejaagd.
Het word hoog tijd dat de woorden respect voor mekaar en dan bedoel ik (van de ouderen naar de jonge mensen toe )en verdraagzaamheid weer opgenomen worden in het woorden boek .
IK heb spijt dat Tomorrowland niet in mijn achtertuin staat .Mij zou je niet horen klagen .2weekends gratis genieten van goeie muziek
michielsen Martine 46jaar

















xx
Fons

#290 Onverdraagzaamheid

2014-02-07 00:15

Ongelofelijk egocentrisch van de klagers. Ik ben persoonlijk opgegroeid met het principe: "mijn vrijheid eindigt waar die van een ander begint"

In praktijk hebben persoonlijke vrijheden vaak nogal de irritante eigenschap van te conflicteren met elkaar.

Bij elk conflict van persoonlijke vrijheden zijn er zes opties.

partij 1 bind zijn vrijheid in
partij 2 bind zijn vrijheid in
beide partijen binden hun vrijheid deels in
niemand bind hun vrijheid in
partij 1 slaat partij 2 dood
partij 2 slaat partij 1 dood

Aangezien dat de laatste twee opties nogal drastisch zijn is het gebruikelijk van deze niet te kiezen.

Aangezien we nu in een situatie zitten waarin vrijwel zeker partij 1 of partij 2 ergens vrijheid gaat verliezen kunnen we niet anders dan een waarde te geven aan de vrijheden die in gevaar zijn.

De vrijheden in gevaar in deze situatie:

partij 1: verlies van recht op slaap zonder achtergrondmuziek gedurende 4 dagen
partij 2: verlies van recht op luide muziek en feest gedurende 4 dagen

Persoonlijk als ik terugkijk op de 33 jaren dat ik op deze wereld rondloop, hecht ik toch meer waarde aan de herinneringen die ik heb van momenten dat ik niet aan het slapen was dan aan momenten dat ik aan het slapen was. Sterker nog, de herinneringen van de momenten dat ik niet kon slapen en wou slapen zijn me meer waard dan alle herinneringen die ik me herinner van in mijn slaap. (geen)

Alleen en alleen daarom zou ik als (on)partijdige rechter partij 2 gelijk geven in dit conflict.

Ik kan mij echter voorstellen dat er mensen zijn die deze vrijheden als evenwaardig beschouwen. Of in extreme gevallen slaap zelf boven bewuste waarneming gaan waarderen.

Laat ons voor de goede vrede even stellen dat beide vrijheden hier gelijkwaardig zijn.

Hoe gaan we dan wel waarde assigneren aan deze verschillende conflicterende vrijheden om tot een oplossing te komen?

Aangezien we in dit specifiek geval het geluk hebben dat partij 1 en partij 2 beiden een groep van mensen vertegenwoordigen kunnen we misschien de hoeveelheid mensen in acht nemen?

Voor de verliezende partij kan er als compensatie natuurlijk van alles gedaan worden:

Een paar voorstellen:

*een jaarabonnement slaappillen
*gratis euthanasie
*verhuis naar een rusthuis voor 4 dagen op kosten van tomorrowland
*Een bak duvel (ad fundum op te drinken tijdens het evenement)
*Op maat gemaakte oordopjes met het tommorrowland logo.
*Een weekendje aan zee (gelieve er rekening mee te houden dat bij extreme weersomstandigheden de zee ook wel wat lawaai kan maken,... en bij goed weer lopen er spelende kinderen met irritante hoge stemmetjes)
*Een gratis hoertje aan huis.
*Een gratis orkest in de huiskamer van één van de artiesten.

Maar dan moet je wel je ticket teruggeven als je toch niet komt he!


Soit mensen, denkt a.u.b eens na over hoe kleinzielig jullie doen... Tegenwoordig is er al genoeg vrijheidsbeperking langs alle kanten. Ge moogt verdomme al ni eens in ne vijver gaan zwemmen tenzij dat ie ervoor "bestemd" is. Terwijl da DA bijvoorbeeld een recht is waar elke mens mee geboren zou moeten zijn... De natuur is voor iedereen.

Als t' voor de centjes te doen begrijp ik het ze, t' is crisis voor iedereen he... :) Alleen liefst niet op de kap van de jongeren die jullie pensioen en opgestapelde misery nog gaan moeten oplossen...


P.S.
Ik hoop ten zeerste dat de aanspanners van dit proces een GAS boete krijgen wegens wenen!



Gast

#291

2014-02-07 04:00

Tomorrowland is uithangbord nr1 samen met onze rode duivels in europa en rest be wereld
Vroeger was er ook geen gezaag bij love paarde Berlijn

Gast

#292

2014-02-07 06:39

Tomorrowland xl moet doorgaan over de beide weekends!! dit is een special editie en zal eenmalig twee weekends zijn! ik steun dit en zal er ook aanwezig zijn!


Gast

#293

2014-02-07 07:44

ik ben een grootmoeder, en hoop dat dit mag doorgaan voor mijn kleinkinderen,nichten, en alle andere jonge mensen, we moeten tolorand zijn in het leven, en de jongeren laten genieten van hun leven.

Gast

#294

2014-02-07 08:33

Ieder diertje zijn pleziertje. Ik hou niet van de muziek maar gun het iedereen. Uit sympathie en met het besef dat anders binnekort niets meer mag zoals de foor teken ik met plezier deze petitie. Dit brengt anders de verzuurde buurtbewoners van andere festivals zoals werchter, gmm, dour, enz... ook op ideeen en voor we het weten blijft er voor de jeugd niets meer over van de hele festivalcultuur en dat vind ik jammer. Ik ben ook jong geweest en heb dit ook leuk gevonden.
k60

#295 Re: Yes TML

2014-02-07 10:37

#270: Sankamepe - Yes TML

het zijn weeral de nieuwkomers die zeveren?

Estelle V

#296 Re: Re:

2014-02-07 12:24

#122: - Re:

Dat is echt typisch een antwoord voor Tomorrowland haters, het is toch helemaal niet zo erg om 2 weekendjes iets te organiseren in jullie stadje. Komop hé, wat moeten ze in Gent met de Gentse feesten doen, snappen jullie dan niet dat jullie o-zo-gelukkig zouden moeten zijn omdat dat voor jullie zo dicht bij huis is, Voor een keer dat er iets gebeurt in België het maakt ons landje internationaal bekend. Ik vindt het echt spijtig dat sommige mensen het de tomorrowland fans gewoon niet gunt

Estelle V

#297 Re: Re:

2014-02-07 12:26

#126: - Re:

Op zich is dat ook gewoon puur tegen tomorrowland hé, ... Ze gaan dit jaar ook een TML buiten België doen, in de states, maar wilt dat zeggen dat de buitenlanders niet meer naar België mogen komen? Ze houden al 50% van de kaarten vrij voor belgen wat al een hele geste is. Ze kunnen het festival toch moeilijk 100% Belgisch maken, is bij Rock Werchter, Pukkelpop, Graspop en al die andere grote festivals toch ook niet ...

 

Estelle V

#298 Re: Re: Re:

2014-02-07 12:37

#192: linneke - Re: Re:

Komop hé het is genoeg, we hebben wel gezien dat je tegen tomorrowland bent ga alstublieft de tegenpetitie verzuren en laat de echte Fans babbelen over waarom het allemaal moet blijven. Ik hoop echt waar dat het tweede weekend doorgaat, en het feit dat er zo veel protest op komt geeft mij nog meer zin om het 2de weekend te laten doorgaan

Estelle V

#299 Re:

2014-02-07 12:43

#219: linneke -

TML is niet de hele wereld, oké, maar als deze 2 weekends er van komen (Wat sowieso wel gebeurt) komen er maar liefst 50.000 Mensen over de vloer. Behoorlijk veel meer dan de bewoners die het festival in de weg staan inderdaad

Estelle V

#300 Re: Onverdraagzaamheid

2014-02-07 12:49