YES2morrowlandXL

Quoted post


Gast

#1

2014-01-31 07:39

Tomorrowland FOREVER !!!!!

Reacties

buurtbewoner

#67 Re:

2014-01-31 13:24:21

#1: -  

 Ik ben 53, woon een paar straten van de schorre en voel me terug 20 in het weekend van tomorrowland, dus laat maar komen.

Moesten de mensen een beetje meer verdraagzaam zijn en niet zo egoïstisch, dan zouden ze er ook zo van kunnen genieten.

 

...

#183 Re:

2014-02-01 13:30:33

#1: -

Woon zelf vlak naast de camping en de mainstage en vind het elk jaar super dat dit hier mag plaatsvinden. Zelfs mijn ouders (50+) vinden tml super!

pseudoniem

#267 Re:

2014-02-05 16:08:20

#1: -

Denk dat er in Boom andere problemen zijn om petities op te starten......

le chien d'tal

#331 Michel Lecompte

2014-02-18 22:57:07

J'habite à Boom et le bruit ne me dérange pas du tout. Cela apporte de la vie dans le quartier et dynamise la commune. Cela rapporte aussi de l'argent qui pourra être réinvestit dans les communes avoisinantes. Sachant que d'après une étude, Tomorrowland a rapporter +- 70 millions d'euro à la Flandre, pourquoi l'annuler ?

Steven G

#335 Re: Project x style

2014-02-19 10:18:15

Maar dan XXL international... Kleingeestige onverdraagzaamheid is wat er mis is met onze maatschappij. Enkelingen die denken dat zij belangrijker zijn, waarschijnlijk ook nog voorstanders van GAS boetes voor luidruchtig spelende kinderen in hun 'buurt' !!!

 

Reetenaar

#399 Ja! maar...

2014-02-20 13:10:28

#1: -  

 Het is makkelijk om je uit te spreken als voorstander, als je niet in de buurt woont.  Het is nu eenmaal een feit, als je niet van dance-muziek houdt, dat zulk een festival overlast bezorgt.  Gedurende bijna een hele maand zullen we niet met de kinderen naar de Schorre kunnen gaan, en onze gemeent wordt nu niet één maar twee weekends overrompeld door een uitbundig jong volkje.  Anderszijds brengt dit evenement ook wat op waardoor er extra geld in het laatje komt om andere evenementen te organiseren die wel voor jong en oud geschikt zijn.  De organisatie doet ook zijn uiterste best om burtbewoners tevreden te stellen.

Als ik de pro's en contra's naast elkaar zet, ben ik zeker niet tegen tomorrowland, maar dit jaar kunnen onze kinderen twee weekends liggen dansen in hun bed;-)

Vreemd trouwens dat deze petitie nog maar 3.000 handtekeningen heeft, want er zouden zowiezo al 360.000 voorstanders van Tomorrowland moeten zijn. Echter als je effect met je petitie wil hebben: hou ze dan bij de bewoners van Boom en Rumst en hoor wat zij ervan vinden.

ff reflecteren

#450 Re:

2014-02-24 07:57:47

#1: -

Interresante reeks van opmerkingen. Lees hier voornamelijk individuele voorkeuren van voor- en tegenstanders... Wel, dat is de rede waarom er verschillende bakkers, beenhouwers, winkelketens, merken, ... zijn... kortom ... diversiteit ! Dat wil zeggen zeggen : voor ieder iets. Gaan de mensen die tegen TML zijn nooit naar de film, theater, putteke winter in de schorre ? Misschien is een andere insteek eens kijken wat economisch en sociaal TML bijdraagd en bijgedragen heeft aan de gemeente waar ze wonen. Iedere Boomenaar weet welke bedragen TML investeren voor de huur van de schorre en omstreken, om nog maar niet te spreken van de horeca boost tijdens TML. Vloeit dat niet terug naar iedereen in Boom ? Om misverstanden te vermijden, ik woon zelf op 3 km van de Schorre en kan stellen dat TML een voorbeeld is van organisatie. Ik nodig de criticasters uit om eens naar een ander concert, zelfs veel kleiner, te gaan kijken, vergelijken en daar eens een post over te beginnen. Kijk daarnaast eens naar het publiek; verschillende culturen maar vooral de jongeren die morgen onze maatschappij gaan maken; Dat ze specifiek die smaak hebben, wel, zie begin van dit (lange :) ) betoog maar hebben de criticasters dan geen familie, vrienden, ... die ook deel uitmaken van deze grote groep ? Achter elk negatief gevoel is het basisgevoel ANGST, en als je ziet in welke argumentatie de citicasters dit vertalen via een legaal medium op het niveau 'weg met sinksefoor', de media geilheid druipt er van af ! Is op die manier de ethiek terug in balans ?