YES2morrowlandXL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie YES2morrowlandXL.

Nikki

#376 Argumenten

2014-02-19 23:13

"Ik kan mijn hond daar niet meer uitlaten"
Wandel dan den andere kant op!

Gast

#377

2014-02-19 23:14

OnE LoVe , PADrE FoR YoU '

Gast

#378 Re:

2014-02-19 23:17

#364: -

we zullen enkel dat afnemen wat 10 jaar geleden nog niet bestond dus... midden augustus 1 festivaldag met 9.000 bezoekers net zoals de eerste editie van TML... das pas verjaardag vieren... terug naar hoe het begonnen was haha


Gast

#379 Re:

2014-02-19 23:28

#369: -

festival stopt om 1 uur... festivalgangers blijven nog tot 3-4 uur hangen in de straten met het nodige lawaai. sommige zeggen oordopjes maar dan hoort ge uw (kleine) kinderen ni als ze wakker worden of dan had ik een paar edities terug een verkeersbord door mijn deur en was er ingebroken in het kraam van de buren want dan had ik de honden ni gehoort. uitslapen zeggen anderen maar da moet ge een kleuter maar is wijs maken en als ge moet werken gaat da al zeker ni.

die 4 uur nachtlawaai klopt dus helemaal ni da zijn er 6 à 7 uur en moet dan maar is om 7u 's morgens opstaan en nen helen dag me zaagmachines en boren werken.


Gast

#380 Re:

2014-02-19 23:37

#374: GV -

gij hebt geen kleine kinderen zekers... weer zo'n slimme die denkt DE oplossing gevonden te hebben en denkt alles te weten.


Gast

#381

2014-02-20 00:33

Tomorrowland is voor iedereen

Gast

#382

2014-02-20 00:36

Twee weekends dolle pret voor duizenden fans op een jaar, triestig volk daar aan de Schorre, ikzelf geniet al jaren van alles wat op Werchter te doen is, en van de talloze scouts en girofuiven in mijn buurt. Ik heb daar geen enkel probleem mee, een beetje verdraagzaamheid aub, laat die duizenden toch volop genieten, stelletje zuurpruimen!
Christel

#383 Re:

2014-02-20 00:41

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-02-20 00:42



Gast

#385

2014-02-20 05:09

Wees verdraagzaam voor elkaar

Gast

#386

2014-02-20 05:55

TML Stays!!

Gast

#387

2014-02-20 06:54

Verdraagzaamheid is ver te zoeken tegenwoordig, spijtig...
gast1234

#388 Ik draai Ocarina kei luid als ik door Boom & Rumst rij

2014-02-20 06:59


Gast

#389

2014-02-20 07:10

Tomorrowland is het beste voorbeeld van mensen samen brengen om plezier te maken ! En te genieten van een prachtig wat zeg ik gewoon het beste fistival van de wereld ik ga al 6 jaar ! En ik zou er alles voor doen om er altijd bij te kunnen zijn , en hoor ik nu dat er mensen zijn die zoiets prachtig willen afschaffen ! Kijk het is gewoon een oudere generatie en zij hebben ook geleefd , laat ons nu ook leven !!!!!

Gast

#390

2014-02-20 08:10

Voor 1 of zelfs 2 week eindes kan men makkelijk 'niet' thuis zijn.

Gast

#391

2014-02-20 08:45

Voor verdraagzaamheid en tegen verzuring. Leven en laten leven!

Gast

#392

2014-02-20 08:59

Het is gewoon belachelijk dat 3 mensen het geluk en vreugde Vn 180.000 mensen willen afnemen !!!

Gast

#393

2014-02-20 09:53

na 9 jaar heeft dit nooit een probleem gevormd....nu het 10de jaar blijkbaar wel...zoals gezegd,ze kregen royale vergoedingen en meer dan dat..als ze niet tevreden zijn dat hun buurt ook es beroemd wordt,dan kunnen ze ook gewoon 2 weekjes op vakantie gaan,binnenkort als er ergens iets georganiseerd word moeten we misschien op voorhand gaan vragen of dit wel kan......ik vind het verschrikkelijk dat mensen niet meer gewoon kunnen genieten van hun leven...en gewoon proberen om de anderen hun leven te verzuren...

Gast

#394 Praten helpt!

2014-02-20 10:46

Dat buurtbewoners in de DIRECTE omgeving van het festivalterrein en de camping hinder ondervinden, is onvermijdelijk. Maar daarom nog geen reden om rechtzaken te gaan aanspannen. Heel ons landje wordt stukgeprocedeerd. Nog even en er mag niets meer.

Volgens mij zijn er twee zeer eenvoudige oplossingen:
1) PRATEN helpt! Heeft u problemen contacteer dan de ombudsman van Tomorrowland. Dit is Ivo Corbeels en hij is te bereiken op het nummer 0800 19 009 of via mail op buurt@tomorrowland.be. Hier kunt u uw problemen op tafel leggen en SAMEN naar een oplossing zoeken waarmee iedereen tevreden is.
2) Tomorrowland moet er tijdens het festival continu op wijzen dat iedereen respect moet hebben voor de buurtbewoners. Het is immers dankzij hen dat dit prachtige festival mogelijk is. Indien er toch zijn die voor problemen zorgen, dan moet Tomorrowland en de politie streng optreden. Bijvoorbeeld het festivalbandje doorknippen (= einde festival), direct te betalen boetes uitschrijven, foutparkeerders wegslepen, enz.

Respect moet van beide kanten komen! Ikzelf ga naar Tomorrowland dit jaar en zal mij op het festivalterrein volledig laten gaan. Maar eens buiten stap of fiets ik rustig naar huis.

Gast

#395

2014-02-20 12:08

Als iedereen zo gaat doen, dan mag geen enkel groot evenement in België nog georganiseerd worden. Ik woon vlakbij pukkelpop en heb ook last van het lawaai en dat is tot 4u 'snachts! Laten we dan daar ook in opstand tegen gaan !! ;) TOMORROWLAND GAAT DOOR WOOP WOOP !! En zoniet dan gaan er grote opstanden komen!

Gast

#396

2014-02-20 12:40

Wat kan het maken 2 weekends in plaats van 1.

Gast

#397

2014-02-20 13:01

tml moet blijven !

Gast

#398

2014-02-20 13:08

Wat gaan ze ons nòg allemaal afpakken ? Komaan he zeg België is een zakdoek groot en daar vindt een evenement met wereldwijde bekendheid plaats en voor één of enkele zuurpruimen zou het niet meer mogen plaatsvinden ? Wat zijn verdomme twee weekendjes op een héél jaar ? Het bestaat al 10 jaar en nu is er ineens zo'n kneut die ertegenop komt en zo'n heisa veroorzaakt. Is het nog niet genoeg dat de regering alle sociale leven al platgelegt heeft dat dit nu ook nog ter sprake moet komen , als ze dan toch een advokaat kan betalen die geld ruikt , dat ze in de plaats dan twee weekendjes naar de zee of de ardennen gaat, dat is dan nog gezond ook !!! Triestig mens !
Reetenaar

#399 Ja! maar...

2014-02-20 13:10

#1: -  

 Het is makkelijk om je uit te spreken als voorstander, als je niet in de buurt woont.  Het is nu eenmaal een feit, als je niet van dance-muziek houdt, dat zulk een festival overlast bezorgt.  Gedurende bijna een hele maand zullen we niet met de kinderen naar de Schorre kunnen gaan, en onze gemeent wordt nu niet één maar twee weekends overrompeld door een uitbundig jong volkje.  Anderszijds brengt dit evenement ook wat op waardoor er extra geld in het laatje komt om andere evenementen te organiseren die wel voor jong en oud geschikt zijn.  De organisatie doet ook zijn uiterste best om burtbewoners tevreden te stellen.

Als ik de pro's en contra's naast elkaar zet, ben ik zeker niet tegen tomorrowland, maar dit jaar kunnen onze kinderen twee weekends liggen dansen in hun bed;-)

Vreemd trouwens dat deze petitie nog maar 3.000 handtekeningen heeft, want er zouden zowiezo al 360.000 voorstanders van Tomorrowland moeten zijn. Echter als je effect met je petitie wil hebben: hou ze dan bij de bewoners van Boom en Rumst en hoor wat zij ervan vinden.

Tara

#400 Re: oude generatie ?

2014-02-20 13:16

#389: -

Sorry daar ben ik niet mee akkoord ! Als je zou weten hoeveel van die oude generatie kunnen genieten van de jeugd, je zou verschieten ! Ik ben zelf 63 en ben er nog nooit geweest, maar als ik de beelden op tv zie en het enthousiasme van die massa, dan krijg ik de kriebels en wil héél eventjes weer jong zijn. In onze buurt zijn ook regelmatig luide evenementen, ik zou zeggen geniet ervan , het duurt geen 365 dagen he zeg !!!