YES2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
we zullen enkel dat afnemen wat 10 jaar geleden nog niet bestond dus... midden augustus 1 festivaldag met 9.000 bezoekers net zoals de eerste editie van TML... das pas verjaardag vieren... terug naar hoe het begonnen was haha
Re:
festival stopt om 1 uur... festivalgangers blijven nog tot 3-4 uur hangen in de straten met het nodige lawaai. sommige zeggen oordopjes maar dan hoort ge uw (kleine) kinderen ni als ze wakker worden of dan had ik een paar edities terug een verkeersbord door mijn deur en was er ingebroken in het kraam van de buren want dan had ik de honden ni gehoort. uitslapen zeggen anderen maar da moet ge een kleuter maar is wijs maken en als ge moet werken gaat da al zeker ni.
die 4 uur nachtlawaai klopt dus helemaal ni da zijn er 6 à 7 uur en moet dan maar is om 7u 's morgens opstaan en nen helen dag me zaagmachines en boren werken.
Re:
gij hebt geen kleine kinderen zekers... weer zo'n slimme die denkt DE oplossing gevonden te hebben en denkt alles te weten.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Verkeerd
Ik draai Ocarina kei luid als ik door Boom & Rumst rij
Praten helpt!
Volgens mij zijn er twee zeer eenvoudige oplossingen:
1) PRATEN helpt! Heeft u problemen contacteer dan de ombudsman van Tomorrowland. Dit is Ivo Corbeels en hij is te bereiken op het nummer 0800 19 009 of via mail op [email protected]. Hier kunt u uw problemen op tafel leggen en SAMEN naar een oplossing zoeken waarmee iedereen tevreden is.
2) Tomorrowland moet er tijdens het festival continu op wijzen dat iedereen respect moet hebben voor de buurtbewoners. Het is immers dankzij hen dat dit prachtige festival mogelijk is. Indien er toch zijn die voor problemen zorgen, dan moet Tomorrowland en de politie streng optreden. Bijvoorbeeld het festivalbandje doorknippen (= einde festival), direct te betalen boetes uitschrijven, foutparkeerders wegslepen, enz.
Respect moet van beide kanten komen! Ikzelf ga naar Tomorrowland dit jaar en zal mij op het festivalterrein volledig laten gaan. Maar eens buiten stap of fiets ik rustig naar huis.
Ja! maar...
Het is makkelijk om je uit te spreken als voorstander, als je niet in de buurt woont. Het is nu eenmaal een feit, als je niet van dance-muziek houdt, dat zulk een festival overlast bezorgt. Gedurende bijna een hele maand zullen we niet met de kinderen naar de Schorre kunnen gaan, en onze gemeent wordt nu niet één maar twee weekends overrompeld door een uitbundig jong volkje. Anderszijds brengt dit evenement ook wat op waardoor er extra geld in het laatje komt om andere evenementen te organiseren die wel voor jong en oud geschikt zijn. De organisatie doet ook zijn uiterste best om burtbewoners tevreden te stellen.
Als ik de pro's en contra's naast elkaar zet, ben ik zeker niet tegen tomorrowland, maar dit jaar kunnen onze kinderen twee weekends liggen dansen in hun bed;-)
Vreemd trouwens dat deze petitie nog maar 3.000 handtekeningen heeft, want er zouden zowiezo al 360.000 voorstanders van Tomorrowland moeten zijn. Echter als je effect met je petitie wil hebben: hou ze dan bij de bewoners van Boom en Rumst en hoor wat zij ervan vinden.
Re: oude generatie ?
Sorry daar ben ik niet mee akkoord ! Als je zou weten hoeveel van die oude generatie kunnen genieten van de jeugd, je zou verschieten ! Ik ben zelf 63 en ben er nog nooit geweest, maar als ik de beelden op tv zie en het enthousiasme van die massa, dan krijg ik de kriebels en wil héél eventjes weer jong zijn. In onze buurt zijn ook regelmatig luide evenementen, ik zou zeggen geniet ervan , het duurt geen 365 dagen he zeg !!!
| This discussion has been closed. |
Argumenten
Wandel dan den andere kant op!