Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt

Quoted post

De Bilt West

#22 raadsvergadering

2013-07-02 08:33

Als iedereen die hier reageert met " jeugdherrineringen" " mijn kinderen vinden discozwemmen leuk" "we moeten naar zeist 2 km want dat is zo ver" eerst even een gezond verstand opzoekt en dit niet typt tijdens hun pauze van baan als kassamedewerker of receptioniste zouden er veel meer zinvolle reacties zijn! WAT IS NOU BELANGRIJKER DIE ENE JEUGDHERRINERING VAN JOU OF HET FAILLIET GAAN VAN JOU GEMEENTE WAAR JE O ZOVEEL OM GEEFT

En als iedereen die hier reageert eerst naar de raadsvergadering was geweest voordat ze overal commentaar op geven, typisch...

Reacties

midden waterweg

#24 Re: raadsvergadering

2013-07-02 08:44:22

#22: De Bilt West - raadsvergadering

Met alle respect, maar zie jij gemeente De Bilt echt failliet gaan? Gaat niet gebeuren.. En een zwembad is wel degelijk heel belangrijk voor deze gemeente. Waterpolo De Bilt speelt in de hoogste rangen van Nederland, het verbind mensen met elkaar, en het allerbelangrijkste: gemeente De Bilt telt heeeel en dan wel heeeel veel kinderen die zwemles moeten kunnen krijgen! Het is onrealistisch om te denken dat al deze kids en hun ouders wel even uit kunnen wijken naar Zeist of Utrecht, waar ook al duizenden kinderen uit die gemeentes les moeten kunnen krijgen! Van mij mag het zwembad blijven en/of gebouwd/verbouwd worden. De gemeente snijdt zichzelf alleen maar in de vingers door dit niet te doen!

Ook jammer dat je kiest voor een denegerende attitude in je opmerking met 'kassamedewerker of receptioniste'... je verpest je hele statement daar al mee..


Gast

#25 Re: raadsvergadering

2013-07-02 09:48:26

#22: De Bilt West - raadsvergadering 

 

En wat ben u aan het doen tijdens uw kantoor uren
Kees

#26 Re: raadsvergadering

2013-07-02 09:49:39

#22: De Bilt West - raadsvergadering

Misschien zou je juist wel rekening moeten houden met een stukje sentiment voordat je een hele groep mensen zomaar weg zet. Dat zou jouw reactie ook een stuk zinvoller maken.


Gast

#27 Re: raadsvergadering

2013-07-02 10:21:13

#22: De Bilt West - raadsvergadering 

 De Bilt West weet blijkbaar wel heel goed hoe het werkt en doet zeker heel belangrijk tijdens raadsvergaderingen.

Als de gemeente zo doorgaat dan wordt alles inderdaad jeugdherinnering. En dat de gemeente failliet zou gaan komt wel door de zeer intelligente gemeenteraadsleden en niet de kassamedewerker of receptioniste die volgens De Bilt West niet over gezond verstand beschikken(!?)

We gaan wel geld steken in een centrale faciliteit voor onderwijs en wordt er al jaren een pogin gedaan om de kwaliteit van de winkelgelegenheden te verbeteren (Kwinkelier en Hessenweg) maar vervolgens gaan we ongeveer op elke vlak proberen om mensen uit De Bilt/Bilthoven te weren. 

Is hier geen mogelijkheid om meer structuur aan te brengen in de zwemlessen vanuit of in samenwerking met de scholen?

Topspelers van waterpolo gaan weg naar andere team, ja natuurlijk! Dat is geen reden maar dat een gevolg De Bilt West!

De gemeente doet al jaren geen onderhoud meer laat staan dat er op enige vlak wordt gebprobeerd om het zwembad aantrekkelijk te maken ook voor mensen van buiten de gemeente.

Zou het niet zinvoller zijn om juist te investeren en ervoor te zorgen dat er mensen naar onze gemeente komen voor onderwijs, winkelen EN ZWEMMEN.

Het blijkbaar gezonde verstand van de gemeenteraadsleden zorgt er alleen maar voor dat zelfs mensen van binnen de gemeente hun heil ergens anders gaan zoeken. 

gast

#32 Re: raadsvergadering

2013-07-02 12:09:41

#22: De Bilt West - raadsvergadering 

 Ik heb de raadvergadering gehoord.

Jeugdherrineringen,waterpolo of niet het hoort er gewoon bij een zwembad.Als de gemeente is geen geld uit geven aan onzin (een beeld van 1/12 ton of een bushokje voor een buslijn die weggaat etc etc) maar er echt voor de burger zijn dan geloof je een gemeente raad nog wel. Maar nu blijkt maar weer dat het echte politiek is Ze beloven een hoop maar doen lekker toch wat ze zelf willen..

Wie laat hier nou de gemeente falliet gaan de burgers of de gemeente raad???????????


Gast

#51 Re: raadsvergadering

2013-07-02 19:50:58

Ik zie de toegevoegde waarde van deze reactie niet. Wat heeft de (veronderstelde) baan van de personen die reageren te maken met dit onderwerp? Waar is het respect voor de mening van de ander gebleven? Kennelijk weet U meer dan wij, misschien is het goed dit met ons te delen, wie weet kunt U daarmee nog iemand overtuigen van het tegendeel?

Altijd bereid tot een open, respectvolle discussie.
Blijf!

#60 Re: raadsvergadering

2013-07-03 05:44:24

#22: De Bilt West - raadsvergadering 

 

Beste raadsvergadering, Fijn dat je oordeelt over het werk van een kassamedewerker of receptionist. Het lijkt alsof je deze mensen wat te min vindt. En dat terwijl jij taalfouten maakt. 'herrineringen' 'jou gemeente' enz. Verder zeg ik niks.... Volgens mij mag iedereen z'n mening uiten, dus ja, jij ook. Maar hou het een beetje sociaal. Volgens mij is het best logisch dat mensen willen dat het zwembad blijft. Kinderen zitten of moeten nog op zwemles, niet iedereen heeft een auto en om nou met een zooitje kinderen op de fiets ver weg te gaan... O zou je mij de route die jij neemt misschien eens kunnen vertellen? 2 km is namelijk heel knap naar Dijnselburg. Ouderen hebben als een van de weinige uitjes en sociale contacten het zwembad nog, verstandelijk beperkte mensen komen het huis straks niet meer uit omdat ze nergens naartoe kunnen, de stichting kan worden opgedoekt. De waterpolovereniging kan het vergeten. Zoals zoveel mensen zeggen: de sluiting van het buitenbad was al vervelend genoeg, nu ook nog het binnenbad? Failliet gaan van de gemeente... En dat door het zwembad?! Ik weet wel iemand die z'n verstand wat beter moet gebruiken...Mag ik vragen? Heb je kinderen in de 'zwemlesleeftijd?' Heb je een auto? Heb je geld? Maak je wel eens gebruik van het zwembad? Waarschijnlijk: nee, ja, ja, nee. Hartstikke fijn voor je! Maar misschien kun je ook aan mensen die minder bedeeld zijn (in welke vorm dan ook) denken!

Gast

#72 Re: raadsvergadering

2013-07-03 15:33:44

#22: De Bilt West - raadsvergadering

Wat een domme reactie "de Bilt West". Voor alle duidelijkheid, de mensen waar jij zo op neerkijkt, betalen ook gewoon belasting, hebben ook een stem en een mening. Deze mensen betalen belasting zodat ons gemeente bestuur kan zorgen dat de voorzieningen in onze gemeente op orde zijn. Regeren en besturen is een kwestie van voortschrijdend inzicht. Dit probleem is niet nieuw, het speelt al decenia. Doordat onze wijze bestuurders dit probleem zo lang voor zich uit hebben geschoven, zijn er nu het slecht gaat, geen mogelijkheden meer en is onze nalatenschap voor de komende generaties rampzalig. In een commercieel bedrijf (daar waar ze kassamedewerkers en receptionistes hebben) heet dit gewoon wanbeleid. Dat jij de volkomen bullshit die in de raadsvergadering word gebaggerd voor zoete koek slikt, zorgt ervoor dat onze bestuurders ons met recht schapen vinden. Onze gemeente laat onze kinderen verzuipen.... schaap... bbbbeeehhhhhh.

Ik

#99 Re: raadsvergadering

2013-07-04 12:46:49

#22: De Bilt West - raadsvergadering 

 

Ik vind het schande wat de gemeente wil doen. Elk kind heeft recht op zwemles. Het is een grote gemeente die gewoon jaren het geld over de balk heeft gegooid en nu kan er ineens niets meer. Geen zwembad of een nieuw zalencentrum hoe laten we een gemeente kapot gaan. Nu zo dus!!!
Wacht op antwoord

#104 Re: raadsvergadering

2013-07-04 14:02:53

#22: De Bilt West - raadsvergadering

Je kunt beter vertellen wat er dan zo spannend was aan de raadsvergadering. Ik begrijp dat er een discussie was, maar dat bijna geen enkele partij het zag zitten, terwijl 2 jaar geleden de meeste partijen nieuwbouw op het HF Witte terrein nog zagen zitten.