SKB moet blijven

RH

/ #199

2012-01-29 22:11

Paul
Ik weet niet wat u onder arrogant verstaat, echter een ziekenhuis is natuurlijk niet zomaar een bedrijf. Een ziekenhuis heeft ook een maatschappelijke functie. Het gaat zelfs over leven en dood. Het lijkt me logisch als een directeur zulke ingrijpende dingen roept, dat er roering ontstaat. Als er werkelijk een ziekenhuis komt in bv. Varsseveld zul je eens zien hoeveel roering er bv nog in Doetinchem ontstaat. Als het om arrogant gaat zou dit ook bv Dhr. Janssen kunnen zijn. Dit in de trant van: ik laat een rapport maken, maar dit past niet in mijn straatje dus ik zeg wel dat er niets is.Ik ben het wel met u eens dat allerlei raden binnen het SKB het meeste teweeg kunnen brengen. Zij zullen toch hopenlijk ook inzien dat het gebied (ivm aanrijtijden) veel te groot is voor 1 ziekenhuis. De enerlaatste zin kan ik echter van uw verhaal niet helemaal plaatsen. Ik neem aan dat u bedoelt dat we de diverse raden zouden moeten benaderen. Ik ben wel bang dat de invloed van Dhr. Janssen ook in deze raden erg groot is. Ik denk als iemand tegen stemt, deze persoon weinig leuke baantjes nog krijgt aangeboden. (dit is echter een persoonlijk gevoel) Een petitie is nooit zinloos. Doorgaan met deze en alle andere acties!!