MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Helemaalklaarmee!

/ #18 Motie van Wantrouwen

2016-06-12 23:39

Waarom niet gewoon meteen een motie van wantrouwen indienen tegen dit afbraak kabinet?! Sinds dit zooitje ongeregeld er zit hebben ze alles letterlijk naar de knoppen geholpen. Wanneer staan wij Nederlanders nou eens op?! De burgers maar inleveren, schulden die maar op blijven lopen door toedoen van dit zooitje, en zij lekker blijven zitten op het pluche met hun wachtgeldregeling! Krijgen wij ook niet als we door faillissement (ook door toedoen van dit zooitje!) zonder baan komen te zitten! Pensioentjes die ze maar af blijven pakken! Iedereen klaagt steen en been, maar niemand doet feitelijk iets! Het is ons burgerrecht om het aftreden van een dergelijk kabinet te eisen! Zij zitten er namelijk NAMENS ONS, de burger! Geef ze nog tot 2017 en ze hebben alles afgebroken wat goed was, winkelpanden staan leeg, ouderen moeten noodgedwongen langer zelfstandig blijven wonen (terwijl dit soms niet verantwoord meer is), de zorg is compleet afgebroken, eigen mensen die wel, weer door toedoen van dit afbraak kabinet, zonder pardon op straat worden gezet als ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen, die mogen gaan lopen zwerven of maanden bivakkeren in hun auto! Zgn vluchtelingen (lees gelukszoekers) die duizenden euro's kado krijgen om hun huizen in te kunnen richten! Hebben wij dat ook gekregen toen we op onszelf gingen wonen?! Ik kan zo nog uren doorgaan! Dit kabinet zal echt nog wel zgn nieuwe wetjes erdoor drukken, die wellicht straks niet meer terug te draaien zijn! Ik ben in feite nog bozer op mijn medelanders, dan op het kabinet, want wij laten ze gewoon lekker hun gang gaan!!! Klagen? Doe er iets aan! Wil je er niets aan doen, dan ook niet meer klagen!!




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...