MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Mars
Gast

/ #25

2016-04-22 12:21

Ik heb zoveel ziekte kosten dat ik daarvoor finicelen ondersteuning nodig heb. Kosten zijn niet aftrekbaar. De belasting steld dat het een normaal gebruiksmiddel is. Als je een visuele beperking heb stel je hogere eisen aan de computer omdat hij nog een zwaar programma ernaast draait om gebruik te maken van dit hulpmiddel. En zo kan ik doorgaan kranen uit de WMO omdat je hand en neurologische beperking heb. Kost de kraan die ik zelfstandig zou kunnen bedienen 1200 € dat heb ik niet dus daarvoor moet ik de zorg voorin schakelen net als een bril zware glazen blaren achter de oren en nues kan niet met zonnig weer naar buiten omdat ik brandwonden op loop en licht gevoelig ben helaas lost zonnen kleppen dit niet op. Ik ben meervoudig gehandicapt en afhankelijk van een rol stoel, nu de WMO met een ander bedrijf werk kan je zo een dag zonder je benen zitten. Reparatie op afspraak een band plak niet vanzelf en decubitus kussen dit ook niet. Je kan ze voor geen minuut missen. Ze spreken gerust een dagen later af.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...