MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

/ #24

2016-04-22 11:16

Als dit zo door gaat gaan er nog minder mensen naar de dokter, want de medicatie en de eigen bijdrage is niet meer op te brengen. Dat is nu al zichtbaar. worden Steeds meer mensen de dupe van dit belijd.Als je überhaupt die € 500,00 hebt, ook al verspreid je het over een jaar, naar de dokter gaan wordt een luxe die mensen zoals mijn man en ik zich niet meer kunnen veroorloven.
Ik stel alle bezoeken al uit. Eigenlijk moet ik nieuwe glazen in mijn bril, maar ja, het wordt slechts 1 x per 3 jaar voor een deel vergoed en ik heb staar, dus maar wachten tot het zover is en ik geholpen kan gaan worden aan de staar voor ik nu nieuwe glazen krijg en straks alles zelf moet betalen. Kom niet aan met ga dan naar een goedkope brillenboer, want mijn ogen zijn zo complex dat mijn oogarts hiervoor heeft gewaarschuwd. 1 keer geweest en wat zeiden ze: wij kunnen uw ogen niet meten. te complex! Ik slik helaas medicijnen, maar als het zo dooorgaat kan ik het straks wel vergeten en dan???? Joost mag het weten, maar vrolijk wordt ik er niet van.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...