steunenfeyenoord

Feyenoorder

/ #3672 Gedrag

2011-09-20 00:44

Schandalig het gedrag van die Hooligans. Als je supporters bent van Feyenoord dan sloop je niet de eigendommen en bedreig je niet de mensen die hard bezig zijn de club weer gezond te maken. Je blijft overigens zo wie zo al met je poten van andermans eigendommen af en dien je je te gedragen. Dit soort gasten brengen de club heel veel schade aan in binnen en buitenland. Zaterdag heb ik niets gemerkt en heb ik met name genoten van de 2de helft. Het is dan zeer treurig dat je later op TV deze beelden ziet. Die gasten hebben commentaar op de leiding, ze moeten eerst aan de eigen gedrag werken (kijk eerst naar je zelf). We mogen blij zijn dat er nog mensen geld en energie in de club willen steken. Hebben die gasten wel eens iets positief geleverd voor de club. Ook degenen die zo'n protestmars regelt, zorg er eerst voor dat alle veiligheidsmaatregels zijn genomen voordat je zoiets begint. Ik las ook ergens op een site de opmerking: wat hebben ze met ons miljoen gedaan, wat nou ons miljoen dat geld zal zeker niet tot stand zijn gekomen met behulp van die gasten. Ik weet wel dat waarschijnlijk een deel is gebruikt om de schade weer te herstellen die is aan gebracht door die gasten. Stop ermee met die vernielingen en bedreigingen en gedraag je. De club is zeker niet van jullie en jullie zijn zeker niet Feyenoord. Echte Feyenoorders steunen hun club op een positieve manier.