Videocolleges voor Psychologie studenten
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Videocolleges voor Psychologie studenten.
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-07 11:41- Date of removal: 2011-12-07
- Verwijderingsreden:
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-07 11:45- Date of removal: 2011-12-07
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#32011-12-07 11:55Niet alleen bij 1stejaars vakken.. Ook ouderejaars zouden dit op prijs stellen! |
|
| |
|
Gast |
#42011-12-07 12:02Gewoon super fijn, vooral als je een x ziek bent of door andere omstandigheden verhindert bent. |
|
| |
|
Gast |
#52011-12-07 12:10Ik ben het er helemaal mee eens! Ik vond het heel fijn om alles nog een keer na te kunnen kijken. Het zou erg handig zijn om dat bij andere vakken ook te kunnen doen! |
|
| |
|
Gast |
#6 Re:2011-12-07 12:19Daarom heb ik niet expliciet eerste jaars in gezet. Ik weet niet of er in voorgaande jaren (dus bij oudere jaars) ook al opnames zijn gemaakt vandaar de omschrijving 2011 - 2012 als voorbeeld. Maar het doel is inderdaad dat het uiteindelijk voor alle vakken zo zal worden |
|
| |
|
Gast |
#72011-12-07 13:45alle college's, vooral Wetenschapsfilosofie, zouden opgenomen moeten worden en ten alle tijden beschikbaar moeten staan op blackboard! :) |
|
| |
|
Gast |
#82011-12-07 14:07Goed initiatief! |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-07 14:38- Date of removal: 2011-12-07
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#102011-12-07 15:43Ik heb het er met andere studenten regelmatig over gehad en we waren het unaniem eens dat opgenomen colleges fantastisch zijn. Dit scheelt enorm in reistijd, je hoeft niks meer te missen (door wat omstandigheden dan ook) en je kan het terugkijken wanneer jouw concentratie het beste is. Hierdoor houden de studenten dus meer tijd over (om bijvoorbeeld te studeren) en kunnen ze de dingen sowieso een stuk beter opnemen. |
|
| |
|
Pessimist |
#112011-12-07 17:21...maar het is crisis en de universiteit moet bezuinigen; dus de colleges komen er voorlopig toch niet. Daar bovenop komt nog dat veel docenten er huiverig voor zijn dat ze colleges gaan geven voor lege zalen. Als je je studie zelf had willen indelen had je net zo goed naar de LOI, NTI, etc. kunnen gaan. |
|
| |
|
Gast |
#12 Re:2011-12-07 18:17De apparatuur is in huis en bij inleiding en geschiedenis + functieleer hebben ze de materialen ook al gebruikt. Dit gaf geen lege college zalen. |
|
| |
|
Gast |
#132011-12-08 20:51Naar mijn mening is dit een goed initiatief. Ik heb tijdens de eerste periode veel gehad aan de videocollege's. Vooral bij het leren voor de tentamens was het handig om de college's nog eens terug te kijken wanneer ik het niet snapte. |
|
| |
|
Gast |
#142011-12-08 22:22ze willen toch dat je veel herhaalt, d.m.v. die colleges online terug te kijken herhaal je veel en kun je tijdens de colleges veel beter opletten ipv de hele tijd te schrijven. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.