There’s NO excuse for ANIMAL ABUSE
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Het KAN EN MAG NIET zo zijn dat men er zo makkelijk van afkomt. Het wordt tijd dat de regering er iets aan gaat doen. Het is wereldwijd bekend dat dierenmishandelaren later veelal grotere criminaliteiten begaan.
Alleen wij als mens kunnen voor de rechten van de dieren opkomen, het wordt hoog tijd dat er meer zorg en aandacht voor deze groep komt.
Zij moeten alle leed maar dragen doordat mensen slecht voor hen zijn, door verwaarlozing of mishandeling, doorfokken van dieren en ga zo maar door.
Er zullen zwaardere straffen moeten komen, voor mishandeling en verwaarlozing, maar misschien moet het ook moeilijker worden om zomaar een dier aan te kunnen schaffen. Een test bv.
Re:
door ziekte kan ik niet aanwezig zijn helaas..had er bij willen zijn, daarbij heb ik ook geen vervoer...helaas..
Dan word het hopelijk minder...
Pak die dierenmishandelaars aan
Mijn honden zijn me alles ze zijn mijn kinderen en moeten dan ook als een gezinslid gezien worden dezelfde rechten als de mens de liefde en de warmte die men krijgt van een huisdier daar kan menig mens niet aan tippen dus dierenmishandeling moet zwaarder gestraft worden heel zwaar.
DIERENMISHANDELING MOET STOPPEN
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |