Stop voordracht Guido van Woerkom
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
Wat een ontzettend groffe taal. Ik ben overigens niet van Marokkaanse komaf, maar een doodgewone Nederlander met Haagse oduers. Maar ik vind dat racisme - en zeker openlijk racisme door mensen die een openbare functie bekleden - uitgebannen meot worden.
Re:
Helemaal mee eens. Een andere mede-Nederlander 9en ook van een lange rij Nederlandse voorouders, ook al zou dat er helemaal neit toe moeten doen).
van bil Clinton
Ik denk dat iedereen wel eens, met of zonder kwade opzet, een discriminerende uitlating doet. Maar wanneer deze uitlating de openbaarheid bereikt dan wordt het bekleden van bepaalde functies onbereikbaar.
Met dit gegeven wordt echter zeer selectief omgegaan. Koningin Beatrix heeft na het Lewinsky-schandaal nog gewoon de hand geschud van een leugenachtige president van de VS. Wetende dat die hand op plaatsen was geweest waar hij niet had horen te zijn en dat daarover gelogen was. Ik vond dat toentertijd al ongepast.
Re:
Van Woerkom is een voorman van de autolobby en een tegenstander van beperkingen van het auto- of vliegverkeer. Ook is hij prominent lid van een politieke partij die sterk anti-milieu georienteerd is en sterke banden met de multinationals heeft.
Lijkt mij vooral vanuit links en'/of groen perspectief allesbehalve een neutrale figuur.
| This discussion has been closed. |