Stop voordracht Guido van Woerkom

Ondergetekende verzoeken de Kamercommissie voor Binnenlandse Zaken de voordracht van Guido van Woerkom, als Nationale Ombudsman in te trekken. Wij achten de heer van Woerkom ongeschikt als Nationale Ombudsman ivm gedane uitspraken (liever niet dat mijn vrouw in een taxi stapt, want er zou 'wel eens een Marokkaan achter het stuur zou kunnen zitten'.) in het verleden. Een Nationale Ombudsman dient neutraal te zijn en de belangen van alle Nederlanders te kunnen vertegenwoordigen. Integriteit en geloofwaardigheid van Guido van Woerkom is in het geding. Wij achten dat de heer van Woerkom deze functie niet naar behoren kan uitvoeren.

Door te tekenen geef ik Mohamed Azahaf toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.