STOP UITZETTING Scott Manyo
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Stuur de criminele kleuringen terug die in ons gevangenis verblijven, en laat de mensen met goede doelen hier!! Hoe halen jullie het in jullie hoofd om zonder boe of ba een voorbeeldige geintigreerde zoals Scott zomaar weg te sturen, terwijl het hier vol loopt van de criminelen die zouden moeten teruggestampt worden!!! Wanneer krijgt belgie eindelijk eens een beetje logica?!! MERDE!! Belgie SUCKT!! Altijd ape-landen hier, apelanden daar, Belgie is verdomme tgrootste apeland op de aardbol!!! Altijd maar mensen uitzuigen!!! KLOOTZAKKEN!!!
politiek signaal
Hier moet iets aan gedaan worden...
Schrik van de criminelen dus straffe ze de goeie
Dan maar. Kutregering.
# 20
Scott en anderen .....
Zo vlak voor de gemeente verkiezingen is er geen enkele politieker die zich aan dit onderwerp zal wagen , de kans om zich onpopulair te maken is te groot. In tijden dat veroordeelden in de gevangenis toch nog Belg kunnen worden is dit verhaal van Scott een regelrechte schande, moest Scott een voetballer zijn in eerste klasse dan maakten we van hem een rode Duivel maar blijkbaar is Scott een te gewone Belg en daar hebben we er al genoeg van , ik hoop dat er nog politiekers zijn die dit inzien en Scott op zijn minst een kans willen geven op een leven bij zijn vrienden hier bij ons ! Dus vrienden Politiekers die bij mij Facebook vrienden zijn ( en dat zijn er toch nogal wat) doe hier iets aan, misschien kunnen mijn andere vrienden op facebook ook hun politieke vrienden hetzelfde vragen, dan kan Scott op kamp en zijn we allemaal vrolijke vrienden !
| This discussion has been closed. |