Stop overlast door biomassacentrale Breecamp-Oost (Zwolle)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Astma
Woon hier nu 5 jaar. Sinds ingebruikname van de Centrale meer benauwdheid en Hooikoorts achtige klachten.
Denk aan de toekomst er worden steeds meer woningen gebouwd. Een passende oplossing zou op zijn plaats zijn. Had er dan geen huizen omheen gezet.....
Onze zoon sport bij CSV. Er is veel overlast van rook en stank. Wij zijn blij dat we er niet in de buurt wonen. We zien de rook vaak richting de huizen trekken.
Stank..rook en hoofdpijn
Mijn zoon sport bij CSV waar ik regelmatig in rook en stank sta...laat staan de kinderen die er sporten. Ik dacht toch echt dat sporten gezond moest zijn! Daarnaast woon ik in de buurt en moeten we regelmatig zelfs de luchtroosters sluiten voor de stank. Zowel ik als anderen uit mijn gezin hebben hier al regelmatig hoofdpijn door gekregen. Ik hoop dat dit eindelijk eens een keer stopt en dat we gezond kunnen genieten van het wonen en sporten hier.
Ik ben CARA patiënt ,als de wind verkeerd staat heb ik er wel last van
Dit is ziekmakend en zeer ongezond voor ons allen en zeker voor de mensen die al weet hebben van hun luchtwegen. (maak ook de open haard gebruikers en mensen die het zo nodig vinden op een warme zomerdag hout buiten te moeten branden moeten bewust gemaakt worden van hun verontreiniging ) We willen toch een schoon Nederland met zuiveren lucht ???
| This discussion has been closed. |