Stop geluidsoverlast NDSM –(dance)evenementen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wanneer leert stadsdeel Amsterdam Noord, dat water draagt!!!!!
Gezeik
NDSM is goed bezig voor iedereen. Jong en oud kunnen zich er vermaken. Laten we dit niet weer verpesten voor een bepaalde groep.
Géén gezeik!
Ik vind het goed dat er evenementen in Noord worden georganiseerd, maar dit geeft te veel overlast. Laten ze de geluidsnorm naar beneden bijstellen of deze dance events binnen organiseren.
Mensen die deze klachten "gezeik" vinden realiseren zich kennelijk niet hoeveel stress ongewenste herrie oplevert.
Festivals ok, want dat maakt het ndsm gebied leuk, maar geen geluidsoverlast erbij!!!
Ik ben blij met deze petitie.Er moet gewoon een gesloten,liefst ondergrondse ruimte komen voor feestgangers,die het nodig vinden hun gehoor op jonge leeftijd naar de haaien te helpen.Ik vind het niet nodig ons daarmee zodanig lastig te vallen...
De zomer is al kort genoeg, het is daarom extra vervelend als buurtgenoten 5 weekenden lang in deze zomer hun ramen en deuren dicht kunnen houden om in slaap te komen.
Vorig jaar waren er op Valtifest zelfs van bezoekers klachten dat de muziek te hard stond.
Genoeg evenementen die de kern van waar de NDSM werf voor staat leveren plezier voor de bezoekers en geen overlast voor buurtbewoners op.
Wij kunnen vanuit ons gebouw met de verrekijker heel goed zien hoe bij storm en regen op het feestterrein nog maar een handjevol mensen over blijft. Toch moet die muziek blijven doorgaan, boem-boem-boem, 12 uur lang, tot het bittere einde! Hou dan toch eens op, want leuk is het allang niet meer!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: = dubbel
2 dagen feest?
1 dag per weekend kan ik nog begrijpen, maar beide dagen een luid feest organiseren/toestaan, hoezo?
Afgelopen weekend(28/2,1/3 was weer een ramp.
Re:
Ja, ook vanavond weer. Hopelijk stopt het om 11 uur. Geweldig dat het stadsdeel hier sturctureel vergunningen voor geeft...
Geluid zondagavond
Vandaag de 1e zaterdag- 19 april 2014- waarop wij ook buiten kunnen zitten op ons terras in Overhoeks- bijna bij het Centraal station, ook daar hoor je het geluid. Wij hebben hier gekocht aan de rustige zijde van Het IJ en bewust niet in de drukke binnenstad. Maar wat blijkt: is er vandaag 19-4- weer een festival op de NDSM-werf, al 2 jaar is dit in het voorjaar en zomers nu zo. Of er is een evenement op het NDSM of op het havenhoofd of op de IJPromenade. Van 11.00-23.00 uur zoveel gebonk en hard geluid dat het op je zenuwen werkt en wij nauwelijks buiten kunnen zijn. Wij willen ook van onze vrije dag kunnen genieten en niet altijd verplicht hoeven te zijn, een andere plek te zoeken dan ons eigen huis. Als wij muziek willen horen, gaan we zelf wel naar een festival op een locatie gelegen in Spaarnwoude of in de polder waar niemand er last van heeft.Maar hier wonen te veel mensen in de wijde omgeving. Het galmt over HET IJ. Dus verplaats die festivals naar binnen, breng overal geluidsschermen aan naar alle windrichtingen, en doe wat aan dat gebonk van die bassen.
DGTL festival 19-04-2014
Ik woon kilometers van het terrein maar bij elke happening is het bal.
Gemeente doe eens iets.
| This discussion has been closed. |