Red de Nederlandse beroepsbevolking!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
het laatste wat ons rest is druk zetten bond of geen bond. maar waar vinden we die karakters? ik ben heel somber [email protected] gr.
blijf lekker zitten waar je zit en veroer je niet. dat was vroeger een kinder liedje daar doe jij mij aan denken .kom op grote man .denken dat het toch zinloos is dat deden verzetstijders in de oorlog toch ook niet.beste man toen hebben de vrouwen toch ook doodangtsen uit gestaan.vermaan je.
controleren.maffers.
niet zo moelijk ik kom uit 020 sorry jij komp uit dat dorp waar je vanuit de dansvloer zo in die vieze maas kijk.effr goeie
maar ik moet wel toegeven dat de lef die juilie hadden met het alles of niks klasse .kunnen die amsterdammers nog wat van leren
pikm
This comment has been removed by the author of the petition.
werk krijgen
Re:
Alles word naar de klote geholpen. Het is zo jammer dat iedereen maar vvd en pvda blijft stemmen.
Ook het zelfde met ccvb, papieren gehaald voor de rest van je leven en dan nu die code 95. Das helemaal de grootste kolder. Je mag dus 4x bhv doen en 1x praktijk en dan heb je je 35 uur. Wat heeft dat met vakbekwaamheid te maken?????
Ben benieuwd wat er gebeurt als je het voor het europesche hof laat komen voor gelijke rechten van de mens. Wat europa 1. Al die platkoppen hoeven het ook niet en zoja is het daar wel voor 100 of 150€ te kopen . Zijn daar toch allemaal corrupt. Ik ben dus zwaar tegen de code 95 want dit is puur geldklopperij. En dan nog maar te zwijgen over het verschil in brandstofprijzen. Daar kan je toch nooit tegen concureren. groet
Dus mannen truckers sterkte met jullie actie ik steun jullie.
| This discussion has been closed. |