POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR
POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / NIEUWS ! / Opmerkingen
|
Weegschaal |
#1 aanbieden petitie2017-02-02 22:49Heel veel suc6 toegewenst maak er iets ludieks van. |
|
| |
|
Gast |
#22017-02-03 07:13Goed bezig!! Compliment |
|
| |
|
Gast |
#32017-02-03 07:32Op de eerste plaats dank voor al je actie! Wat een werk. Ik wil best een contributie doen voor bijvoorbeeld een bus, als we allemaal een paar tientjes doen, kan je vast en zeker een paar bussen huren? Ik ben helaas die week op vakantie, maar heel veel succes gewenst. Ik ga er vanuit, dat je een persbericht en uitnodiging vooraf doet nAr de media? Alvast fijn weekend gewenst. |
|
| |
|
ErikRottink Gast |
#42017-02-03 08:13Respect voor alle werk dat jullie er in stoppen. Ik vind wel dat we voldoende en voldoende goede vakbonden hebben. Ik ben dan ook zeker GEEN voorstander van nog een vakbond, feitelijk vind ik zelf dat de ACP en NPB eigenlijk samen zouden moeten kunnen gaan. Ik sanp de achtergronden en principiële bezwaren maar voor de 'slagkracht' zou dat een hele sprong voorwaarts zijn. Succes de 14e feb. Ik ben er niet bij maar zal het nieuws wel volgen. Erik Rottink, Holten. |
|
| |
|
Gast |
#52017-02-03 10:15Allereerst dank voor jullie inzet en toewijding. Ik kan er helaas zelf niet bij zijn, maar zie jullie vast en zeker de 14e in het 8-uurs journaal langskomen! Misschien dat een livestream nog een leuk idee is? Veel succes. |
|
| |
|
Gast |
#62017-02-03 15:37Hallo Dolf Mauritz, Fijn dat de petitie overhandigd kan worden, dat betekent dat er veel collega's hebben getekend. Ik kan er zelf ivm reeds geplande vakantie niet bij aanwezig zijn maar ik wens jullie heel veel succes en ik duim voor een goede afloop! Mvg, José Eenling, ENN RSC |
|
| |
|
Jan |
#72017-02-06 10:04Waardering voor de ctie, de info en de duidelijkheid. Daar hebben we allemaal behoefte aan. |
|
| |
|
Vriendelijke groeten,Gerrit |
#8 14/2 Aanwezig2017-02-12 15:07Beste Dolf en overige Platformleden. |
|
| |
|
Gast |
#9 Re: 14/2 Aanwezig2017-02-13 20:39#8: Vriendelijke groeten,Gerrit - 14/2 Aanwezig Beste Gerrit, Wat een mooie reactie. Ik stel er prijs op dat we elkaar morgen spreken. Alvast dank! |
|
| |
|
Gast |
#10 Re: Re: 14/2 Aanwezig2017-02-14 17:21Beste Colega's Afgelopen middag hebben wij op een bijzondere manier kennis met elkaar kunnen maken. Groeten Gerrit Brouwer. |
|
| |
|
Gast |
#11 Re: Re: Re: 14/2 Aanwezig2017-02-14 19:17Graag gedaan Gerrit! Fijn dat je ondanks de "beveiligingsprotocollen" toch binnen kon komen. Geniet van samen van de wijn. Dank voor je aanbod en we houden contact. Met hartelijke groeten namens het PBD |
|
| |
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.