POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / NIEUWS ! / Opmerkingen

Weegschaal

#1 aanbieden petitie

2017-02-02 22:49

Heel veel suc6 toegewenst maak er iets ludieks van.


Gast

#2

2017-02-03 07:13

Goed bezig!! Compliment

Gast

#3

2017-02-03 07:32

Op de eerste plaats dank voor al je actie! Wat een werk. Ik wil best een contributie doen voor bijvoorbeeld een bus, als we allemaal een paar tientjes doen, kan je vast en zeker een paar bussen huren? Ik ben helaas die week op vakantie, maar heel veel succes gewenst. Ik ga er vanuit, dat je een persbericht en uitnodiging vooraf doet nAr de media? Alvast fijn weekend gewenst.
Hartelijke groet en nogmaals dank, Wessel Veenstra, chef Districtsrecherche Friesland.

ErikRottink
Gast

#4

2017-02-03 08:13

Respect voor alle werk dat jullie er in stoppen. Ik vind wel dat we voldoende en voldoende goede vakbonden hebben. Ik ben dan ook zeker GEEN voorstander van nog een vakbond, feitelijk vind ik zelf dat de ACP en NPB eigenlijk samen zouden moeten kunnen gaan. Ik sanp de achtergronden en principiële bezwaren maar voor de 'slagkracht' zou dat een hele sprong voorwaarts zijn. Succes de 14e feb. Ik ben er niet bij maar zal het nieuws wel volgen. Erik Rottink, Holten.


Gast

#5

2017-02-03 10:15

Allereerst dank voor jullie inzet en toewijding.

Ik kan er helaas zelf niet bij zijn, maar zie jullie vast en zeker de 14e in het 8-uurs journaal langskomen!
Misschien dat een livestream nog een leuk idee is?

Veel succes.

Gast

#6

2017-02-03 15:37

Hallo Dolf Mauritz, Fijn dat de petitie overhandigd kan worden, dat betekent dat er veel collega's hebben getekend. Ik kan er zelf ivm reeds geplande vakantie niet bij aanwezig zijn maar ik wens jullie heel veel succes en ik duim voor een goede afloop!
Mvg, José Eenling, ENN RSC
Jan

#7

2017-02-06 10:04

Waardering voor de ctie, de info en de duidelijkheid.

Daar hebben we allemaal behoefte aan.

Vriendelijke groeten,Gerrit

#8 14/2 Aanwezig

2017-02-12 15:07

Beste Dolf en overige Platformleden.
Bedankt voor jullie inzet. Topwerk. Valentijnsdag is mijn verjaardag. Ik word dan 62 jaar. Overhandiging van deze petitie wil ik niet missen. Ik zal dus, samen met echtgenote, aanwezig zijn.


Gast

#9 Re: 14/2 Aanwezig

2017-02-13 20:39

#8: Vriendelijke groeten,Gerrit - 14/2 Aanwezig  

 Beste Gerrit,

Wat een mooie reactie. Ik stel er prijs op dat we elkaar morgen spreken.

Alvast dank!


Gast

#10 Re: Re: 14/2 Aanwezig

2017-02-14 17:21

#9: - Re: 14/2 Aanwezig  

Beste Colega's

Afgelopen middag hebben wij op een bijzondere manier kennis met elkaar kunnen maken.

Een goed gevoel hebben wij, mijn vrouw en ik, daaraan overgehouden.

Erg verrast toen ik, vanwege mijn verjaardag, een mooie fles wijn in ontvangst mocht nemen. Wij gaan deze wijn samen op gepaste wijze nuttigen. Ik wil jullie daarvoor nog bedanken, erg attent.

Mocht het zo zijn dat ik iets voor julie kan betekenen, dan hoor ik dat graag. 

Groeten

Gerrit Brouwer.


Gast

#11 Re: Re: Re: 14/2 Aanwezig

2017-02-14 19:17

#10: - Re: Re: 14/2 Aanwezig  

Graag gedaan Gerrit! Fijn dat je ondanks de "beveiligingsprotocollen" toch binnen kon komen.

Geniet van samen van de wijn. Dank voor je aanbod en we houden contact.

Met hartelijke groeten namens het PBD
Dolf Mauritz




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...