Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman
Aanbieden petitie
Heel goed!
Petra Barnard
Ik hoop van harte dat deze petitie tot gevolg zal hebben dat het contract van Marc Dullaert alsnog verlengd gaat worden.
Re:
Dit is een buitengewoon goed idee! Marc Dullaert moet blijven. Hij heeft zoveel goed werk gedaan, zo iemand stuur je toch niet weg! En zeker niet zonder goed gefundeerde argumenten.
Elisabeth Gossweiler
Dank en Succes!
Dank voor je initiatief, Marieke! Heel goeie actie! Ik hoop dat de kinderombudsman kan aanblijven.
Succes en ook veel plezier met het aanbieden van de petitie!
Zijn verhaal waarom bij Nieuwuur was nog niet zo sterk.
Re:
Want ik las in de krant dat de Nationaal Ombudsman zich daarover heeft vergist
namens STUK, Jan,Piet,Marco, Jochem.Sinie,Klaasje en nog velen
Het is volstrekt onaanvaardbaar dat de besluitvorming niet helder is. Het lijkt een ordinaire machtstrijd.
Begreep overigens uit de pers dat de Ombudsman de kamer niet meer nodig heeft.
Wat wel kan is dat de huige ombudsman uit zijn functie wordt gezet.
Dat lijkt toch wel wenselijk, tenzij openheid van zaken een heel ander beeld geeft.
Succes!
Ernst van der Sloot
Kinderen hebben recht op een eigen ombudsman en deze man is uitermate geschikt voor zijn taak, dat is inmiddels wel bewezen.
Dat de Nationale Ombudsman deze Kinderombudsman wilt vervangen voor iemand uit zijn 'eigen kring' geeft toch zéér te denken !
blijkt dat het volkomen onduidelijk is op welke legitieme gronden Dullaert het veld zou moeten ruimen. Deze man moet gewoon zijn goede werk voort kunnen blijven zetten zonder 'geruimd' te worden door iemand die als ombudsman nog werkelijk helemaal niets heeft gepresteerd.
Marc Dullaert
Heel fijn deze nieuwe actie. De enige die zich correct gedraagt in deze discussie is Marc Dullaert. Hij verdient verlenging, prima kinder ombudsman en vooral ook Europees net bezig. Hij moet zijn werk kunnen voortzetten op zijn manier en de arrogante Hr. van Zutphen zo snel mogelijk de laan uit. Heeft totaal geen gevoel voor verhouding. Erna van der Linde
Marijke Smijtink
De huidige lijkt alle credits verloren te zijn...
Julietta S
Re:
De nationale ombudsman moet zelf worden ontslagen, een grandioze misser om die man aan te stellen. Daar zijn we mooi klaar mee! De Kinderombudsman MOET blijven!