Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Mijn zoon heeft vanaf zijn 10e diabetes en is nog steeds moeilijk in te stellen. Hij moet meerdere keren per dag prikken en zoals de meeste pubers doet hij dit dus liever niet.wat weer tot schommelingen leidt en weer tot herinstellen waar veel prikken bij hoort.circel is dus zo weer rond. Dit zou een topoplossing zijn omdat hij zo niet hoeft te vingerprikken..zo zal hij regelmatig gaan controleren en beter ingesteld zijn.en zo dus beter kunnen leven.dit geschommel is slecht voor zijn lijf en zijn sociaal leven.. vergoeden dus.. komt op hetzelfde neer als de lancetten,strips en meter.die gaan nu als een trein namelijk als hij veel moet meten..
Prikken voor en na elke maaltijd is echt geen pretje.
Hierbij hoop ik dat het mogelijk wordt dat de Freestyle libre vergoed gaat worden.
FSL is een product dat het dagelijks leven van chronische jongeren en volwasenen veel beter maakt. Het bevordert de gezondheid en het is innovatief. Het is een schande dat het nog steeds niet wordt vergoed en dat alleen rijke mensen hiervan kunnen profiteren. Morgen met zijn allen naar Den Haag opdat zorgverzekeringen niet zo veel macht hebben en zorgen voor een twee deling in de zorg .
Al vier keer per dag insuline spuit.
En het eigenlijk de kinderen gun...
Het is en blijft een rot prikje...in je vinger.
Als je een dagcurve moet doen prik je zeven keer per dag in je vingers....
Hierdoor zijn mijn vingers al heel vaak geopereerd dit zou de oplossing kunnen zijn.
In het algemeen kun je stellen dat het complicaties voorkomt en dus uiteindelijk kostenbesparend zal zijn !
| This discussion has been closed. |