Laat de verzekeraars de Freestyle Libre vergoeden!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit apparaat helpt alle diabetici, is relatief gezien niet duur maar verbeterd het leven van diabetici!
Re: Re:
Leve de Libre!!!
In januari was mijn Hba1c nog 70.
In juli gestart met de Libre.
Snapshot maand juli: Hba1c 63
Snapshot maand aug: Hba1c 58
Het lijkt wel een dure manier van controleren, maar het spaart zeer veel testmateriaal en uiteindelijk zullen er veeeel minder complicaties optreden door de verbeterde bloedsuikers!! En daarnaast nog: geen pijnlijke vingerprikken, dus controleert men vaker. En het is ook nog veel hygienischer!!
Verzekeringsmaatschappijen: DENK VERDER VOORUIT!!
De fsl voor mijn puberzoon die mede door alle hormonen van hoog naar laag schiet om dan weer dagen hoog te zitten. De fsl zou zo'n uitkomst voor hem zijn. Hij zou dan veel betere waarden kunnen hebben, accurater kunnen reageren. Help hem aan zijn toekomstcte werken door de fsl te vergoeden!
Het is zeer pijnlijk, om zoals ik rond de 15 x te moeten vingerprikken, om de BGW enigzinds onder conto,e te houden, wat door ferme schommelingen niet eens lukt.
En er enthousiast voor geworden. Zou het geweldig vinden indien de freestyle Libre vergoed zou worden omdat ik hiermee mijn bloedglucose waarden veel beter onder controle heb.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |