ID KAART MOET GRATIS BLIJVEN ZOALS IS AFGESPROKEN
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie ID KAART MOET GRATIS BLIJVEN ZOALS IS AFGESPROKEN.
|
MIEPJE |
#12011-09-25 13:04HEEL GOED DE ID KAART MOET ZEKER GRATIS BLIJVEN |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2011-09-25 13:27- Date of removal: 2011-09-25
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#32011-09-25 13:41Het is oneerlijk als je nu ineens weer moet betalen,terwijl het in Den Haag nog gratis is. Eerst geven dan dan weer afnemen is nog slimmer als stelen |
|
| |
|
Gast |
#42011-09-25 13:47de rechter heeft bepaald dat hij gratis moet dus heeft een minister niet het recht om dit terug te draaien. te gek voor woorden, wie denkt hij dat hij is. |
|
| |
|
Gast |
#52011-09-25 14:49ja ik stem op gratis want de overheid wilt toch dat je een id kaart moet laten maken. |
|
| |
|
Gast |
#62011-09-25 14:51blijven we moeten voor regerings tekorten,waar wij geen schuld aan hebben ? |
|
| |
|
Gast |
#72011-09-25 15:28hij zal gratis en geld terug krijgen ze maken je al wat wijs pia |
|
| |
|
Gast |
#82011-09-25 15:43ik vind inderdaad dat de id kaart gratis moet blijfen die belagenlijk hoge prijzen die ze er voor vragen zijn niet leuk meer persoonlijk vind ik dat als er een afspraak word gemaakt die ook na geleeft moet worden en niet moeten worden gekenseld dus ik vind het het een meer dan goed iets dat dat deze petitie er is |
|
| |
|
Gast |
#92011-09-25 16:19ja de id kaart moet gratis blijven ,we moeten al genoeg bezuinigen. we betalen al overal voor. |
|
| |
|
Gast |
#102011-09-25 16:38Eerst gratis en dan weer betalen ze weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn Raar hoor dat is iemand het geld uit de zak halen |
|
| |
|
Gast |
#112011-09-25 17:15Alles wordt al steeds duurder. Mag aub de id-kaart dan gratis zijn. |
|
| |
|
Gast |
#122011-09-25 17:40Het is toch te gek voor woorden zijn ze gek geworden. De mensen krijgen het al zo moeilijk met al die bezuinigingen maar ja laten we ze nog een poot uitrekken denken ze in Den Haag. Waarom ook niet he. MMMMMM uit Tiel |
|
| |
|
Gast |
#132011-09-25 18:56Is natuurlijk al van de zotte dat een opgelegde plicht vanuit Dan Haag om te bewijzen dat ik IK ben met een pasje, dit zelf moet bekostigen........nu het recht spreekt en dit met me eens is-wordt er supersnel een noodwetje ingevoerd. Volkomen illegaal!!!!! |
|
| |
|
Gast |
#142011-09-25 20:03goed dat zoiets voorgesteld word dit bte tekenen |
|
| |
|
Gast |
#152011-09-25 20:04Het is ronduit belachelijk dat ze het eerst toelaten dat het wel gratis is, en nu dat iedereen daar dankbaar gebruik van maakt,trekken ze het weer in!!! |
|
| |
|
Gast |
#162011-09-25 20:10Zij geloven ons niet meer op ons woord, dan hebben ze ook voor de gevolgen op te dragen |
|
| |
|
Gast |
#172011-09-25 20:51Moet gratis blijven, is in het belang van de regering!!!!! Iedereen moet zich kunnen legitimeren!!! |
|
| |
|
Gast |
#182011-09-25 20:52nu kunnen ze ineen een wetje verzinnen dat we toch moeten betalen,normaal duurt het maanden eer een wet erdoor is.... |
|
| |
|
Gast |
#192011-09-25 21:07we moeten al zo veel geld inleveren meer en deel van de nederlandse bevolken heeft al geen geld om een id kaart te betalen ze moeten een id kaart hebben maar betalen liever een brood om te kunnen leven. dus gratis die id kaart zoals pas is beloofd en niet weer betalen dit kan gewoon weg echt niet. mensen moeten leven door te kunnen eten dak boven hun hoofd te hebben en de vasten lasten te betalen ze kunnen echt niet meer een id kaart betalen maar wordt ze wel verplicht mensen lopen bij de voedselbank elk mens die daar heen moet kan echt geen stuiver missen voor wat anders. kijk eens goed na de armoede in nederland en leg geen betaalde verplichtingen op voor een id kaart en als ze die niet hebben omdat ze het niet kunnen betalen geen boeten geven want ze hebben al niks. waarom denk je dat er zo veel aanvragen zijn geweest de afgelopen week toen de id kaart gratis werd laat hem aub gratis voor iedere nederlander. |
|
| |
|
Gast |
#20 Re:2011-09-25 21:08o ja in den haag nog wel gratis over heel nederland moet die gratis. |
|
| |
|
Gast |
#212011-09-25 22:01Wat voor waarde heeft rechtspraak als ie zo ongedaan kan worden! |
|
| |
|
Gast |
#222011-09-25 22:35de id moet gratis blijven zoals eerst was gezegt en niet na een week al weer dat jemoet betalen het is het meest gebruikte bewijs dat je nodig heb en het is onmogelijk dat je er nog voor moet blijven betalen en ook dat er gezegt was dat de mensen die al een id hadden gekocht dat je dat geld terug zou krijgen nu zeker ook niet meer die donner klopt niet alles draait om geld hier in dit land we gaan toch wel naar de klote als het zo doorgaat |
|
| |
|
Gast |
#232011-09-26 00:10hij moet natuurlijk gratis blijven. is toch afgesproken. en beloofd moeten ze der eigen aan houden toch. bedankt. |
|
| |
|
Gast |
#242011-09-26 00:28dit slaat nergens op :P betalen dankje de koek koek |
|
| |
|
Gast |
#252011-09-26 00:48Mensen die rond moeten komen met het minium/ voedselbank kunnen het niet opbrengen om te betalen. Dus DEN HAAG DE ID KAART GRATIS VOOR DE MENSEN. En ons niet blij maken met een dooide mus. |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
677 handtekeningen
677 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 022 handtekeningen
512 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
379 handtekeningen
379 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 714 handtekeningen
185 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
173 handtekeningen
173 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
166 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
166 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
164 handtekeningen
164 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.