MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
De eerste 20.000 zijn binnen! Samen met u op weg naar 40.000 handtekeningen Het Roer Moet OM
Met zijn allen naar het Malieveld......
Sowieso de vrijwilligers en mantelzorgers.
Dit kan gewoon niet abnormaal zijn !!!!
Is ze gek geworden? Wel moet ik toegeven, dat ze zegt: "het zou wel eens kunnen". Ze moet het geld niet weghalen bij de burger, maar bij de zakkenvullers b.v. degenen die de medicijnen produceert tegen veel te hoge prijzen, de patenthouders moeten aangepakt worden, prachtig hoor, dat ze medicijnen uitvinden voor moeilijk te bestrijden ziekten, maar waarom moeten zij daar miljonair van worden? Pak dat patent aan...... Zorgverzekeraars die door hun manier van doen zelf de prijzen laten stijgen door extra controles te laten uitvoeren. Iets wat een dokter voorschrijft is al niet meer genoeg, daar moeten weer podotherapeuten bij gehaald worden, die er ook niet de ballen verstand van hebben. Mensen met pijn kunnen niet direct meer geholpen worden, want dat moet eerst onderzocht worden of ze wel pijn hebben, waardoor de rekening alleen maar steeds hoger wordt...... Ik word niet goed van deze strategie
Gr Trudy
Die privatisering is voor weinigen goed, alleen voor de zorgverzekeringen en de daarbij behorende graaiers!!!!!!!!!
Allereerst heel goed dat je dit hebt opgezet, gewoon goed man, ik heb natuurlijk de petitie al getekend en kennissen ook. Mijn vraag is wel het volgende wat gebeurt er precies als de benodigde 40.000, handtekeningen binnen zijn.
Wat zijn er dan voor mogelijkheden richting de politiek? Alvast dank en een gezellig en zonnig weekend, Martin Reckewell
ek waar moet het heen
Motie van Wantrouwen
Waarom niet gewoon meteen een motie van wantrouwen indienen tegen dit afbraak kabinet?! Sinds dit zooitje ongeregeld er zit hebben ze alles letterlijk naar de knoppen geholpen. Wanneer staan wij Nederlanders nou eens op?! De burgers maar inleveren, schulden die maar op blijven lopen door toedoen van dit zooitje, en zij lekker blijven zitten op het pluche met hun wachtgeldregeling! Krijgen wij ook niet als we door faillissement (ook door toedoen van dit zooitje!) zonder baan komen te zitten! Pensioentjes die ze maar af blijven pakken! Iedereen klaagt steen en been, maar niemand doet feitelijk iets! Het is ons burgerrecht om het aftreden van een dergelijk kabinet te eisen! Zij zitten er namelijk NAMENS ONS, de burger! Geef ze nog tot 2017 en ze hebben alles afgebroken wat goed was, winkelpanden staan leeg, ouderen moeten noodgedwongen langer zelfstandig blijven wonen (terwijl dit soms niet verantwoord meer is), de zorg is compleet afgebroken, eigen mensen die wel, weer door toedoen van dit afbraak kabinet, zonder pardon op straat worden gezet als ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen, die mogen gaan lopen zwerven of maanden bivakkeren in hun auto! Zgn vluchtelingen (lees gelukszoekers) die duizenden euro's kado krijgen om hun huizen in te kunnen richten! Hebben wij dat ook gekregen toen we op onszelf gingen wonen?! Ik kan zo nog uren doorgaan! Dit kabinet zal echt nog wel zgn nieuwe wetjes erdoor drukken, die wellicht straks niet meer terug te draaien zijn! Ik ben in feite nog bozer op mijn medelanders, dan op het kabinet, want wij laten ze gewoon lekker hun gang gaan!!! Klagen? Doe er iets aan! Wil je er niets aan doen, dan ook niet meer klagen!!
Re: Motie van Wantrouwen
#18: Helemaalklaarmee! - Motie van Wantrouwen
Ben bereid te demonstreren
Ja graag