MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat ik zwaar tegen dit afbraakbeleid van deze regering ben. Het is schandalig en walgelijk hoe de zwakkeren/ouderen in deze samenleving de dupe worden van de zakkenvullerij van derden.
Daarna naar kraagdracht bijdrage
Inclusief luxe operaties
Strak heeft ze een knap baantje voor rond 350.000 euries word ze hartelijk bedankt namens de industrie.
Omdat ik zelf chronisch ziek ben, een uitkering heb en vanwege mijn ziekte extreem hoge zorgkosten moet betalen en niet meer kan rondkomen van mijn uitkering. Bovendien ben ik een trouw SP - LID en vindt dat dit land socialer, rechtvaardiger en naar ieder draagkracht moet worden!! Ik ben anti kabinet Rutte en zijn vervolg en voor mij mag de SP de grootste partij van Nederland worden met Emiel Roemer of Renske Leijten als nieuwe Minister-President!! Bovendien vind ik ook dat alternatieve geneeswijzen moeten samenwerken met de reguliere gezondheidszorg omdat ik daar veel baat mee heb. Dankzij een goede alternatieve arts heb ik veel minder klachten van mijn chronische ziekte en kan na 20 jaar NIET kunnen sporten weer voetballen in een speciaal team voor mensen met een bepaalde beperking!!
De armen moeten familie buren en andere vrijwillige bronnen aanboren anders verpieteren ze achter de geranium's.
Het is niet eerlijk dat twee even oudere van 70 de rijke alle zorg mag genieten omdat zij het kunnen betalen en 100 kunnen worden en arme 70 jarige 73 worden omdat zij geen goede zorg kunnen inkopen,kijk naar de praktijk de beter gesitueerde worden nu al een stuk ouder dan de arme onder ons dit mag niet dit kan niet een mens is een mens.
Omdat redelijke zorg onbetaalbaar is geworden, zeker voor de laagste inkomens, veel ouderen en chronisch zieken.
| This discussion has been closed. |
er iets gebeurt maar op de verkeerde manier.