MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De zwakkeren van onze samenleving worden (weer) de dupe.
het is echt te erg je hoort ziekenhuizen niet te laten concureren,maar samen werken,die vrouw weet niet waar ze het over heeft,laat haar maar eens een maand aan een bed mee werken!
Gezondheid en participatie
Als vrijwillig 'thuismaatje' bij (asiel)migranten krijg ik steeds meer te maken met mensen die niets meer begrijpen van de brieven die ze in de bus krijgen.
Heel logisch, vind ik, omdat het nieuwe beleid zo versplinterd is dat gemeentes zichzelf in de vingers snijden. Want mensen die, zoals ik, contact hebben met Jeugdzorg/ Pleegzorg/ bewindvoering en wat er nog meer komt kijken bij de 'probleemgezinnen', worden er dagelijks mee geconfronteerd dat de systemen van de gemeentes nog niet zijn opgetuigd. Zo vallen er steeds meer mensen tussen de wal (gezond samen leven) en het schip van deze overheid.
Wanneer komt het inzicht dat dit zo niet verder kan?
Omdat ik ook vind dat het systeem anders moet, in Canada kan je gewoon naar tandarts, ziekehuis, alles zit in belastingen, Cuba een arm land heeft een van de beste zorg in de wereld, ook omdat ik vind dat nederland USA aan het nabootsen is, arm, armer is de slogan, verder aktie tegen de toenemende macht van de grote bedrijven, en het overgeven van die macht door de regeringen omdat deze bedrijven gewoon zeggen, niet mee eens dan gaan we, mensen in armoede achterlatend, ik ben voor een standaard inkomen voor iedereen werk of niet, dit maakt werk meer deelbaar omdat door innovatie er steeds minder personeel nodig is, pas nog op tv in zembla of ander programma.
Ik heb vertrouwen in de SP van roemer, deze mensen moeten meer gesteund worden, die zijn de laatste verkiezingen door deze rijken helemaal afgebroken weet je nog door de media wel te verstaan, werk zat dus..
In engeland krijgt een arts gewoon basisloon, en hoeft nooit om te kijken naar papierwerk en zo, zijn loon is echt zeer veel lager dan hier maar zijn wel meer tevreden omdat ze juist zichzelf kunnen wijden aan zorg en niet papierwerk, eerlijk gezegt is kapitalisme ook verouderd, we hebben uitdagingen voor ons maar dit kan niet samen verrijking van een minderheid, handjevol mensen die driekwart van de wereld hebben en nog niet tevreden zijn, eigenlijk allemaal van onze centen.
Dus kom Robin Hoods, weg met dat Pluche.
vrg ijpelaar
verzekeraars die absoluut een zwaar nadeel meebrengt van
patiënten als zwakste partij in meer dan een opzicht,
ABSOLUUT te keren. De huisarts tracht de patiënt te genezen, de zorgverzekeraars -als verlengstuk van de rijksoverheid-
sloopt niet slechts de patiënt, doch ook de huisarts. Rijks-
overheid en zorgverzekeraars trachten voor de zoveelste
maal -opnieuw eo ipso aangetoond- slechts ZICHZELF te
verrijken. De H. Augustinus (eveneens filosoof) stelde reeds: ""Wat is het verschil tussen de Staat en een ROVERS-
BENDE?""
| This discussion has been closed. |