MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Naast een maandelijkse onkostenpost ook nog eens 500 euro bijbetalen. schandalig dat de overheid dit zover heeft laten komen de enige manier is krachten bundelen.
Maar waarom willen jullie hier geld aan verdienen aan deze petitie. Dat wekt opnieuw mijn wantrouwen.
en waarom is het voor ons onbetaalbaar laat al die genen die niet hoeven te betalen maar eens betalen en de mediceinen kunnen best goed koper de apotheek en de doktoren hoven niet zo veel er aan te verdienen en ze hoeven niet zoveel voor een kamer te vragen waar je nog geen vijf minuten bent
Werken in de gezondheidszorg is een kwestie van roeping, liefde voor de medemens... Helaas blijkt het een kwestie van zakkenvullen voor de top in de gezondheidszorg...
Het hele dbc systeem is ook zo lek als een mandje. Je moet 6 wk wachten op een uitslag omdat er dan weer een nieuwe dbc uitgeschreven kan worden. En intussen zit de patiënt zonder behandeling. Wat denk je dat dat kost als die een werknemer is die pas later weer aan het werk kan?
Misschien eens een schoon oog naar omringende landen hoe het daar wel sneller en goedkoper kan.
Omdat de zorgverzekering op deze manier crimineel is. Zorgverzekering is belangrijker dat iemand zijn hypotheek. Gevolg geen achterstand meer van zorgpremie van enkele duizenden euro's maar een restschuld van ruim € 110.000,-.
Re:
Ik lees uw opmerking en de tranen lopen over mijn wangen. Ik leef met u mee. Een schande dat u eenzijdige voeding heeft omdat er geen geld is.
Re:
Hoeveel mensen zitten achter het stuur met slechte ogen ,hartproblemen etc. omdat de zorg door die smerige psychopaten onbetaalbaar is .....ik hoop dat zo ,n klootzak een keer de weg oversteekt en niet gezien wordt door een chauffeur met slechte ogen die niet naar de arts kan en ze eigen niet ziek durft te melden (ook door de VVD) en met zijn 50 ton zoń zorg boef helemaal aan stront rijdt
| This discussion has been closed. |