MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Welk kind van 18 kan de premie betalen en eigen risico
Ik merk nu dat ik geen medicijnen neem tegen hoge bloeddruk ik heb er bij werkingen van maar krijg nog geen anderen moet de zorg verzekeraar eerst toestemming geven ,ik spreek heel mijn enigenrisico er op aan en nu neem ik ze niet meer.
Had een nieuwe bril nodig 800€ krijg je niets van terug dus ja kan mijn geld maar 1x uit geven ik behoor niet tot de rijke ouderen .
Ik ben bang dat een parlementaire enquête NIET de oplossing biedt die nodig is.
De Zorg moet DOEL gericht in plaats van te worden gecontroleerd gestuurd op middelen.
Kortom: De Zorg moet in plaats van MIDDELmatig DOELmatig worden.
Graag ben ik bereid bij te dragen aan het veranderingsproces wat daarvoor nodig is.
Er wordt zoveel geld uitgegeven aan onnodige zaken Terwijl de werkelijke dingen hierdoor niet meer gedaan kunnen worden
Helemaal mee eens. De gemeenten weten niet waar ze mee bezig zijn. Kennen de doelgroep niet en denken dat iedereen gewoon thuis kan wonen .... Terug naar de zorgverzekeraars, zij weten waar ze het over hebben en kennen minder controledwang dan de gemeenten. Zij willen controleren maar weten niet eens hoe het werkt en waarop ze willen controleren. Laat staan dat het doel van de controle duidelijk is.
This comment has been removed by the person who wrote it.
De zorg is niet geschikt voor marktwerking!!
| This discussion has been closed. |