MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Zoveel mensen kunnen hun zorg niet meer betalen,maar wel weer 5 miljard naar griekenland
Het is een schande hoe men er nu mee om gaat.
Omdat ik van mening ben dat er op een andere maner bezuinigd kan worden. Nu raakt het de zwakste onder ons.
Als ik kijk dat ik vorige week bij de apotheek stond er 3 mensen waren die hun medicatie zelfstandig kwamen halen, omdat ze niet thuis waren toen ze geleverd werden, dacht ik bij mezelf: Hoe is dit mogelijk, Als je zelf kunt komen halen, waarom moet iemand dan eerst komen om te brengen? En dan ben je nog niet thuis ook.
Maar ook de rekeningen van artsen farma. etc dat kan anders.
Maar de zorg bij de behoeftige weghalen is slecht. daarom teken ik
SCHANDE DAT ER ZO MET ZIEKEN /AFHANGKELIJKE KWETSBARE MEDEMENSEN WORDT OMGEGAAN ONDER HET MOM BEZUINIGINGEN EN DE TOP...... NOG WAT MEER SALARIS/BONUS !!!!!
De eigen bijdrage zijn voor veel mensen niet meer op te brengen.
En het gaat maar, door dit moet stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind de volgende zaken belangrijk:
- dat goede gezondheidszorg beschikbaar blijft voor iedereen
- dat de gezondheidszorg, dienstbaar, efficient en effectief is en continu verbetert
- dat voorkomen een hogere prioriteit krijgt dan genezen
- dat er goede balans is en blijft tussen de belangen van verzekeraars, aanbieders en gebruikers van zorg
,
Omdat ik denk dat dat het fraude gevoeliger is geworden.Ook denk ik dat de kosten alleen zullen oplopen.Daarnaast gaat het om winst en geld.De gezondheidszorg zou over mensen moeten gaan.De zorg verzekeraar heeft te veel macht.Daarnaast zie ik dat bepaalde groepen niet meer de zorg krijgen die ze nodig hebben omdat ze dat niet kunnen betalen.De eigen bijdrages en eigen risico zijn te hoog opgelopen voor deze groep.Daarnaast zouden mensen niet geweigerd mogen worden om zich extra te verzekeren.Zo sluit je mensen uit die het echt nodig hebben.Kortom het systeem moet veranderen.
Ps mening van 13 jarige
| This discussion has been closed. |