Help het gezin Israelov !
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ken het gezin persoonlijk en sluit mij zeker aan bij de petitie.
Ik hoop van ganser harte dat die familie mag blijven.
Als jullie (Fedasil) willen dat het gezin vertrekt, neem dan in het vervolg veel sneller een beslissing, maar kom daar nu niet meer mee af. Dit is onmenselijk en zelfs misdadig, zeker voor de kinderen. Dit zijn van die momenten dat ik beschaamd ben om Belg te zijn.
Een basisbehoefte in het leven is vertrouwen/veiligheid. Wie zijn wij om dit van deze kinderen af te nemen ?
Zij zijn ook mensen die een thuis willen ,waar het goed is voor te wonen,zonder angst.
Onwaardig
Onze overheid geeft nog maar eens het verkeerde signaal. Een gezin gedurende vier jaar ongemoeid laten en dan plots na een schooljaar deze mensen op straat zetten is een verkeerde beslissing. Wat een trauma moet dit met zich meebrengen bij deze kinderen? Er moet een asielbeleid gevoerd worden, maar niet op deze manier. Als je deze mensen laat integreren en pas na vele jaren ingrijpt, ben je verkeerd bezig. Blijkbaar is er bij de aanvang van hun verblijf geen verantwoordelijkheid genomen en thans zijn deze mensen de dupe van een onwaardige houding.
| This discussion has been closed. |
Omdat ieder mens recht heeft op een menswaardige behandeling en bescherming! Deze gewone mensen en hun kinderen hebben overigens niet gekozen noch voor de oorlog of het geweld noch voor de procedures waarin zij een speelbal zijn!!!