Geen vluchten na elven
Op naar de 5000 !!!
In de nacht van dinsdag op woensdag zelfs om 02.45 uur!!! En daar word je dan wakker van! Héél leuk!
Daar wij Familie zijn van het bekende PIET GAS
vulstation onder aan de start en landing,s baan zie ik heel goed als we er zijn wat daar uit die vliegtuigen komt .
Daar om zouden wij als wij slapen toch graag wat goede nachtrust en gezonde lucht binnen willen krijgen .
Laten we met z,n allen hier voor streven.
Met vriendelijke groet.
M.Struikenkamp
0499 395010
De economie wint het altijd van de burger.
De lucht zuiverheid en milieu gaan er aan.
Na elf uur vliegen gaat ten koste van de gezondheid.
Geen enkele politieke partij durft hardop te roepen, stop /stop. met groeien van Eindhoven Airport..
GROET..
H.GEURDS.
Mijn brandbrief gericht aan B&W van Eindhoven hebben geen constructieve nog probleemoplossings gerichte aanpak dan wel advies opgeleverd: "uw gezondheid en aankomend werkgelegenheidsprobleem is niet ons probleem", al durft men dit niet luid en duidelijk uit te spreken.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Te snel gereageerd, ze heten allemaal Gast.
zweefvliegtuigen
Tevens vooral s'avonds last van taxiende vliegtuigen
Let op, ze willen weer uitbreiden !!!
Groetjes Pierre
We worden weer vernaggeld!!
Deze week heeft, denk ik, de directeur van Eindhoven Airpoort, een aandoenlijk verhaal gehouden over hoe goed het wel gaat met Eindhoven Airpoort. Het was echt ontroerend. De werk gelegenheid gaat met sprongen vooruit, goed voor Eindhoven! Uitbreiden maar. Er hoeft toch niet naar de omwonenden te worden geluisterd. Naar de gemeenteraad reageren zet ook geen zoden aan de dijk. De plannen liggen al klaar, een nieuw station, nieuwe afslagen. Gewoon door drukken die plannen! Men gaat voorbij aan het feit dat de meeste mensen er al lang woonden voor dat er over uitbreiding werd gesproken. Kortom Stikken of slikken.
Ik stel drie parallel te starten activiteiten voor, naast het doorgaan met de petitie. Proberen om een van de grote advocaten in Nederland hiervoor te interesseren. Deze zaak is er groot en kwalijk genoeg voor. De herrie, vervuiling e.d zorgen voor grove aantasting van het milieu en de volksgezondheid. Daarnaar wordt natuurlijk door de kliek van Alders en consorten geen onderzoek gedaan. Maar om daaraan tegemoet te komen, zouden bijvoorbeeld de GGD (maar mogelijk is die niet onafhankelijk) en universitaire afdelingen epidemiologie kunnen worden gevraagd onderzoek te doen en schattingen te maken van het verlies aan levensjaren. Een derde weg is het opstarten van procedures voor compensatie van de daling van de onroerend goedprijzen en voor een periodieke compensatie voor het inleveren van woongenot. Financiële compensatie lijkt me minimaal.
Re:
Geachte heer Das,
U kunt zeker de petitie onder de aandacht brengen van de vlokhovenaren, we zijn U daar zeer dankbaar voor als U dat wilt doen. Als U daarvoor materiaal of teksten nodig hebt kunt U ons startmanifest downloaden op de site www.geenvluchtennaelven.nl of nog korter: www.gvne.nl U kunt uiteraard ook teksten vanaf deze petitiesite kopieren
Als U steun van onze actiegroep nodig heeft, kunt U ons per mail bereiken op [email protected]
Wij danken U voor uw steun!
Re:
Wij zijn met alle drie de door U genoemde sporen bezig. De GGD heeft in 2012 in opdracht gehouden naar de hinderbeleving van omwonenden. Maar helaas was dat onderzoek te laat beschikbaar om mee genomen te worden voor het ontwerp luchthavenbesluit.
Wel hanteren wij de resultaten van dit onderzoek continu naar alle betrokken partijen als ondersteuning van de ernstige hinder die omwonenden nu al van het vliegveld ondervinden.
Wij danken U voor uw meedenken en het ondersteunen van onze actie