Geen Kane!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen Kane!.
|
Kane hater! |
#12011-12-27 16:28En terecht. Kappen met die zooi! |
|
| |
|
Gast |
#22011-12-27 17:39Full support voor deze actie! |
|
| |
|
Gast |
#32011-12-27 18:36Stop de constipatierock van Kane! |
|
| |
|
Hans |
#42011-12-27 22:18GEEN KANE! |
|
| |
|
Gast |
#52012-01-05 13:19Dinand W. moet achter de tralies |
|
| |
|
Gast |
#62012-01-06 16:56En een ex-(gitaar)leerling van Dennis, dus ik weet waar het vandaan komt... |
|
| |
|
Gast |
#72012-01-06 16:59En ook geen afscheidstour!!!! |
|
| |
|
Gast |
#82012-01-06 19:57Briljant! er zouden meer van dit soort goede initiatieven moeten zijn! |
|
| |
|
Gast |
#92012-01-06 22:36no more I beg you!!! |
|
| |
|
Gast |
#102012-01-07 00:27Hear! Hear! |
|
| |
|
Gast |
#112012-01-07 14:53Mag Marco-constipatiepop-borsato dan ook weg? En winston-tussenwerpsel-gersjtanoviets? |
|
| |
|
Gast |
#122012-01-07 16:37The horror! The horror! |
|
| |
|
Gast |
#132012-01-12 14:56OPZOUTEN MET DIE VERSCHRIKKELIJKE KUTBAND!!!!!! ALSJEBLIEFT VERHUIS OF SPRING VOOR DE TREIN, KLOOTZAKKEN! |
|
| |
|
Gast |
#142012-01-12 18:37Omdat kutmuziek |
|
| |
|
Gast |
#152012-01-12 18:57DAMN THOSE EJES.... I WANNA SEE YOU NOOOOO MOOOOOOREEEEE |
|
| |
|
NEEEGEENKANE |
#162012-01-12 19:26Zou een petitie tegen Volendamse 'muziek' ook niet gewenst zijn, OJA KANE IK MOET FUCKING KOTSEN VAN DIE TROEP VAN JULLIE!! |
|
| |
|
Kanelover |
#17 Re:2012-01-14 01:51agossie...heb je zo'n kutleven? Je kan ook gewoon de muziek niet draaien hoor! |
|
| |
|
Gast |
#18 Een wereld zonder kane is een betere wereld.2012-01-16 01:13Duizenden mensen lopen ieder jaar trommelvliesaids op dankzij Kane. DIT. MOET. STOPPEN. |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-01-21 19:59- Date of removal: 2012-01-21
- Verwijderingsreden: is geen stem
|
Maarten |
#20 Re: Een wereld zonder kane is een betere wereld.2012-01-21 20:02Hebben jullie nou niet gewoon iets anders te doen dan deze geweldige band af te kraken, ik wed dat je zelf niet eens fatsoenlijk muziek kunt maken. Ga eens werk zoeken, dan zitten jullie in ieder geval niet van dit soort nutteloze ideeen uit te broeden |
|
| |
|
Maarten |
#21 Re: Een wereld zonder kane is een betere wereld.2012-01-22 14:59#18: - Een wereld zonder kane is een betere wereld. ben je bang om je eigen naam te schrijven scheitert |
|
| |
|
Gast |
#22 karin2012-01-23 09:36volgens my leven wy in een vrij land met nogbeetje freedom of speech. volgens jou is elke kane hater werkeloos over vooroordeel en mening gesproken. dan zouden ze ook al geen verstand hebben van muziek. wie beld |
|
| |
|
Gast |
#23 karin2012-01-23 09:36wie beledigt wie nou maarten |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2012-01-23 09:37- Date of removal: 2012-01-23
- Verwijderingsreden:
|
Gast |
#252012-01-23 18:55Dinant en die gitarist was alles wat er nog over was van die band dus loat goan. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.