Geen jeugdhuis zonder muziek
Neem contact op met de schrijver van de petitie
allemaal goed en en wel dat ze ons willen " beschermen" maar dit gaat toch wel ver ze, dat ze eerst maar zorgen dat ze hun nodige geld ergens anders gaan zoeken ipv bij de jeugd, en wat mogen we nog wel eigenlijk? voor witse thuis zijn?
:end_rant_about_human_stupidity:
Re:
al dan niet debiel van uitspraak,ik kan het nog steeds apprecieren dat men tenminste een mening heeft(dan is men nog begaan met jeugdhuizen en jongeren denk ik dan),natuurlijk is een betere inlichtinginformatie wel op zijn plaats :)
waarom dergelijke acties ondernemen, die meer aan de staat en organisatoren zal kosten als het ook simpel kan: aangepaste oordoppen subsideren.
trouwens, een minister van cultuur die nauwelijks te maken heeft met de cultuur van ons (jongeren) zit helemaal niet op haar plaats.
Re:
de snare van een drum haalt met gemak pieken van 135 DbA, neen stiller spelen gaat dus niet.
-> moest uw antwoord hierop zijn 'speel dan wat zachter', sommige slagen op een drum kunnen nu eenmaal niet stiller (ik denk hierbij aan bv een rimshot)
Re:
This comment has been removed by the person who wrote it.
Kosten moeten niet worden verhoogd, er moet gewoon meer rekening met de komende generaties worden gehouden. Hiermee bedoel ik dat de gehoorschade moet worden beperkt, zoals met de acties van de gratis oordopjes.
| This discussion has been closed. |