Geen jeugdhuis zonder muziek
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen jeugdhuis zonder muziek.
|
Gast |
#12011-12-05 15:39Als de geluidsterkte binnen een jeugdhuis beperkt wordt tot 100 dB dreigt er veel te veel muzikaal talent verloren te gaan, bands krijgen de kans niet meer om een optreden te kunnen geven! |
|
| |
|
Gast |
#22011-12-05 15:50MET MUZIEK! |
|
| |
|
Gast |
#32011-12-05 15:54feit! |
|
| |
|
Gast |
#42011-12-05 16:15Dankzij de jeugdhuizen heb ik meer geleerd op vlak van muziek spelen dan ik kon leren in muziekscholen.. Beginnende bands kunnen nergens geraken zonder de jeugdhuizen. Talenten worden zo ontwikkeld en het zou te jammer zijn dat deze verloren gaan.. |
|
| |
|
Gast |
#52011-12-05 16:19Music for life! |
|
| |
|
Gast |
#62011-12-05 16:23Waarom beslissen altijd mensen zo'n zaken, terwijl ze er niet met hun beide voeten in staan...? |
|
| |
|
Gast |
#72011-12-05 16:31 |
|
| |
|
Gast |
#82011-12-05 16:32Jeugdhuizen hebben het al moeilijk genoeg! |
|
| |
|
Gast |
#92011-12-05 16:51Wat is een jeugdhuis zonder muziek. hoe komen beginnende bands dan aan de bak? |
|
| |
|
Gast |
#102011-12-05 16:54't is ver genoeg gegaan met de betutteling van het volk... |
|
| |
|
Gast |
#112011-12-05 16:57Is de regering niet beschaamd? Jeugdhuizen hebben het al moeilijk genoeg om het hoofd boven het water te houden. Dit is gewoon de steen die er voor zal zorgen dat ze zinken. De regering zal dus niet moeten zagen als er meer straat geweld ontstaat, jullie hebben het jullie zelf aangedaan! |
|
| |
|
Gast |
#122011-12-05 17:05Akkoord! |
|
| |
|
Gast |
#132011-12-05 17:12Ik ben zelf geluidstechnieker in een jeugdhuis, maar gehoorschade valt eenvoudig op te lossen door zoveel andere middelen die amper geld zullen kosten. En inderdaad, een jeugdhuis zonder muziek is niets meer waard. Ik zou nog gaan geloven dat de wereld gaat vergaan in 2012... |
|
| |
|
Gast |
#142011-12-05 17:23gehoorschade vermijden ok , maar niet tot elke prijs. |
|
| |
|
Gast |
#152011-12-05 17:23Het kost allemaal al veel geld en nu gaan ze er nog wat bijdoen. Het wordt niet meer houdbaar op die manier. En al die regels is grote zever. |
|
| |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-12-05 17:28- Date of removal: 2011-12-05
- Verwijderingsreden:
|
Dennis Mahieu |
#17 Video Michael Schack: Bewijs dat schauvliege niet weet waarover ze praat2011-12-05 17:28 |
|
| |
|
Gast |
#182011-12-05 17:31Goede petitie. Behoud de muziek! |
|
| |
|
Gast |
#192011-12-05 17:32ik vind dat muziek en jeugdhuizen hand in hand gaan |
|
| |
|
Gast |
#202011-12-05 17:37Wij hebben vele optredens in jeugdhuizen gespeeld, dit wens ik alle beginnende bands na ons ook toe! |
|
| |
|
Gast |
#212011-12-05 17:41Jeugdhuizen hebben het al moeilijk genoeg! |
|
| |
|
Gast |
#222011-12-05 17:57Oordoppen insteken is maar een kleine (en goedkopere) moeite! Mvr. Schauvlieghe overdrijft, ze gaat waarschijnlijk zelf nooit naar optredens of dergelijke... Het geluid staat soms onnodig te luid, maar 100dB is ONDOENBAAR! Belachelijk dat zo'n mensen altijd anderen hun plezier willen verpesten. Altijd maar regels uitvinden om in de belangstelling te komen... |
|
| |
|
Gast |
#232011-12-05 17:57Ronduit een belachelijk beleid, er zijn veel andere manieren die veel minder kosten teweeg brengen en op zich al haalbaarder zijn. |
|
| |
|
Gast |
#242011-12-05 17:57Ik ken een jeugdhuis die net een halfjaar niet open is geweest - of tenminste op een andere locatie- omdat ze het helemaal moesten verbouwen omdat ze niet meer voldeden aan de normen voor brandveiligheid . Een nieuwe vloer werd gelegd, een volledig nieuwe plafond, nieuwe toog, brandveilige muren... Tal van vrijwilligers zijn dag en nacht bezig geweest om dit jeugdhuis opnieuw in orde te maken. Als er nu weer een nieuwe maatregel komt om geluidsoverlast te beperken, zal dat opnieuw een zware kost zijn voor het jeugdhuis + dan hebben alle vrijwilligers het gevoel dat alles voor niets is geweest. Ken je grenzen aub en laat de jeugdhuizen bestaan! |
|
| |
|
Gast |
#252011-12-05 17:58THE DUTCH RUDDERS ZIJN KEICOOL |
|
| |
|
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Bezwaar verplaatsing gebruikersbus naar Linnaeusstraat 2C
721 handtekeningen
721 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
PostNL bezorger Paul moet blijven in de Weezenhof
678 handtekeningen
619 Handtekeningen / 30 dagen
25 May 2026
Bezwaar betaald parkeren dukenburg nijmegen
537 handtekeningen
537 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Red AZORG Geraardsbergen: behoud volwaardige zorg dicht bij de mensen
1 024 handtekeningen
449 Handtekeningen / 30 dagen
3 May 2026
"Middelbare school Vmbo/Mavo/Havo/Vwo voor Kaag en Braassem"
379 handtekeningen
379 Handtekeningen / 30 dagen
8 Jun 2026
Tegen besparingen op het leerlingenvervoer in het buitengewoon onderwijs
250 handtekeningen
250 Handtekeningen / 30 dagen
17 Jun 2026
Een thuis voor daklozen mag niet verdwijnen
224 handtekeningen
224 Handtekeningen / 30 dagen
18 Jun 2026
Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
4 718 handtekeningen
187 Handtekeningen / 30 dagen
31 Mar 2026
Petitie voor het behoud van de spoorwegbrug
180 handtekeningen
180 Handtekeningen / 30 dagen
21 Jun 2026
BEHOUD PASTORIJTUIN HAALTERT BRUULSTRAAT
176 handtekeningen
176 Handtekeningen / 30 dagen
13 Jun 2026
Steun Hart voor Lopik en de stem van de kiezer!
306 handtekeningen
165 Handtekeningen / 30 dagen
17 May 2026
Onze hardwerkende, altijd vriendelijk en behulpzame Checker Bianca moet blijven!!!
163 handtekeningen
163 Handtekeningen / 30 dagen
3 Jun 2026
Petities.com
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.