Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Je hoeft dan niet meer naar het stranje of het bovenwater.
Voor veel inwoners zou het bad wat meer centraal gebouwd kunnen worden. En zo blijf je de bevolking van lelystad hier houden. Anders gaan mensen de stad uit om elders te gaaan zwemmen. Dus ook economisch brengt dat dan geld op.
Re:
Dat waren nog eens tijden van gezelligheid.
Xxx
Re:
Dat stond mij inderdaad ook bij... Wat is er in hemelsnaam met die plannen gebeurd. Overigens is een bubbelbad en een stroomversnelling geen blijk van een subtropisch zwemparadijs... Temperatuur binnen is dan wel weer OK, ik heb het er altijd warm :)
nooit reageer ik op zoiets als deze...dit keer wel....
1 van de grootste vergissingen binnen Lelystad....."ons" zwembad afbreken......
Ik denk daar nog vaak aan,zeker als ik langs de koploper kom,en dat is elke dag!!
Kijkend in t boek "lelystad compleet anders" groeit telkens weer de behoefte van mijn kant naar zo n gezellig zwembad......
Helaas is dat voor ons in Lelystad nostalgie....zoals helaas met zoveel dingen in deze "wegwerpcultuur" stad.....
Eerd Uw geschiedenis...dat kost een paar centen,maar dan heb je wel wat!!
vriendelijke groet
Wim Bon
Bij toeval kreeg ik dit onder ogen, denk dat dit voor heel veel mensen geld. Met andere woorden als het beter gepromoot zou zijn meer in het nieuws oid zouden er vast veel meer mensen hebben getekend.
Heel goed initiatief dat wel !!!
Re:
Misschien kunt u het zelf nog delen op Facebook! Het heeft ook in " Lelystad Deze Week" gestaan en een keer of wat gedeeld via "Herinner je lelystad?".
Openlucht zwembad
waarom het zwembad gesloten is heb ik nooit begrepen.
ondanks dat er toen de laatste jaren weinig mooi weer was dus weinig klandizie was, ben ik het helemaal eens met de stelling, hoe kan een hoofdstad zonder openluchtbad. de koploper is voor in de zomer waardeloos (het buitengedeelte). en binnen is het veel te warm. het belangrijkste vind ik dat alle mensen met een kleine portomonee in de zomer lekker kunnen zonnen en zwemmen.
dus net zoals vroeger!!
in de zomervakantie lekker in de ochtend al naar de houtrib en pas tegen het avond eten weer naar huis helemaal top IK ZEG JA!!
Lelystad is in veel opzichten achter uit gegaan.
Alles moet maar beter en mooier, de gemeente snapt gewoon niet wat de mensen echt willen. En geld hebben ze echt wel genoeg. Als de gemeente 18 miljoen kan uit geven voor verbouwing scholen, dan hebben ze toch ook wel geld om ONZE openlucht zwembad terug te geven. KOM OP GEMEENTE, WIJ WILLEN HET TERUG.... en een beetje meer reclame maken over dit onderwerp..
| This discussion has been closed. |