Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Lelystad haar Openluchtzwembad terug!.


Gast

#26

2013-05-11 07:55

Moet terug komen een openluchtzwembad,gemeente huis verbouwen kon wel

Gast

#27

2013-05-11 09:41

Een buitenbad zou een goede aanwinst zijn in lelystad.
Je hoeft dan niet meer naar het stranje of het bovenwater.
Voor veel inwoners zou het bad wat meer centraal gebouwd kunnen worden. En zo blijf je de bevolking van lelystad hier houden. Anders gaan mensen de stad uit om elders te gaaan zwemmen. Dus ook economisch brengt dat dan geld op.

Gast

#28

2013-05-11 10:49

Nooit geweest, voor mijn tijd. Maar alles beter dan de kleine koploper

Gast

#29

2013-05-11 13:05

Goed initiatief. Ik heb getekend, veel familie van ons woont in Lelystad. Ik zal dit delen. We zijn zelf ook een petitie gestart. http://www.petities24.com/behoud_springtoren_amersfoort

Gast

#30 Re:

2013-05-11 15:30

Kom maar op met het zwembad.
Dat waren nog eens tijden van gezelligheid.


Xxx

Gast

#31

2013-05-11 17:17

Geweldige actie!!!!

Gast

#32

2013-05-12 07:30

Lekker buiten zwemmen voor kinderen.

Gast

#33

2013-05-12 07:48

en wel per direckt ze hadden het nooit weg moeten halen

Gast

#34

2013-05-13 20:27

Het zou toch eigenlijk te gek zijn als het weer niet gebeurt. Lelystad denk eens na geef en openlucht bad aan je burgers
Kevin Koevermans

#35 Re:

2013-05-14 09:27

#9: -

Dat stond mij inderdaad ook bij... Wat is er in hemelsnaam met die plannen gebeurd. Overigens is een bubbelbad en een stroomversnelling geen blijk van een subtropisch zwemparadijs... Temperatuur binnen is dan wel weer OK, ik heb het er altijd warm :)


Gast

#36

2013-05-17 09:47

natuurlijk willen we het zwembad terug.

Gast

#37

2013-05-20 10:55

nooit reageer ik op zoiets als deze...dit keer wel....

1 van de grootste vergissingen binnen Lelystad....."ons" zwembad afbreken......
Ik denk daar nog vaak aan,zeker als ik langs de koploper kom,en dat is elke dag!!
Kijkend in t boek "lelystad compleet anders" groeit telkens weer de behoefte van mijn kant naar zo n gezellig zwembad......
Helaas is dat voor ons in Lelystad nostalgie....zoals helaas met zoveel dingen in deze "wegwerpcultuur" stad.....
Eerd Uw geschiedenis...dat kost een paar centen,maar dan heb je wel wat!!

vriendelijke groet

Wim Bon


Gast

#38

2013-05-20 10:59

Jammer dat blijkbaar dit lweer de laatste dag is.
Bij toeval kreeg ik dit onder ogen, denk dat dit voor heel veel mensen geld. Met andere woorden als het beter gepromoot zou zijn meer in het nieuws oid zouden er vast veel meer mensen hebben getekend.

Heel goed initiatief dat wel !!!
MZ

#39 Re:

2013-05-20 11:11

#38: -

Misschien kunt u het zelf nog delen op Facebook! Het heeft ook in " Lelystad Deze Week" gestaan en een keer of wat gedeeld via "Herinner je lelystad?".


Gast

#40

2013-05-20 11:17

Ik heb zelf ook heel wat uurtjes gesport en plezier gemaakt. Dat moet gewoon weer terug komen.
Vonne

#41 Openlucht zwembad

2013-05-20 13:14

Geef ons a.u.b. Weer een openlucht Zwembad terug.We missen de Hourib vreselijk met z'n Zonneweide en heerlijk voor de kinderen in de buitenlucht zwemmen i.p.v. Die benauwde koploper .Luister naar de mensen het grootste gedeelte willen een open lucht Zwembad'

Gast

#42

2013-05-20 15:04

waarom het zwembad gesloten is heb ik nooit begrepen.
ondanks dat er toen de laatste jaren weinig mooi weer was dus weinig klandizie was, ben ik het helemaal eens met de stelling, hoe kan een hoofdstad zonder openluchtbad. de koploper is voor in de zomer waardeloos (het buitengedeelte). en binnen is het veel te warm. het belangrijkste vind ik dat alle mensen met een kleine portomonee in de zomer lekker kunnen zonnen en zwemmen.
dus net zoals vroeger!!
in de zomervakantie lekker in de ochtend al naar de houtrib en pas tegen het avond eten weer naar huis helemaal top IK ZEG JA!!


Gast

#43

2013-05-22 06:01

Het openluchtzwembad is echt een gemis, nu ik zelf een dochter heb had ik graag willen laten zien waar ik vroeger de hele zomer rond hing. Met groepen op de fiets gingen we zodra de zon door kwam richting het openluchtzwembad, dat was helemaal te gek! Heel veel lol gehad daar..

Gast

#44

2013-05-22 21:27

Laat onze kinderen het zelf ervaren,zwemmen,spelen zonnen in een uniek buitenzwembad,nu hebben ze alleen onze herinneringen!

Gast

#45

2013-05-29 14:14

super actie!!!

Gast

#46

2013-05-29 14:18

Ik zeg :DOEN

Gast

#47

2013-05-29 14:24

Lieve lelystad....denk aan de kinderen die niet op vakantie kunnen.....wat is er mooier dan een openlucht zwembad....

Gast

#48

2013-05-29 14:28

ja ik vindt het gewoon belachelijk dat het openlucht zwembad weg moest, er is toen ook een handtekeningen actie gehouden maar heeft niks geholpen. alles wat leuk is gaat weg in lelystad, lelystad word steeds saaier. en het was altijd superdruk bij de houtrib en het was een heerlijk zwembad, met verschillende baden en ligweides , echt zonde, agora , schoener en houtrib weg voor de stomme koploper. bioscoop weg, pannekoekenhuis weg, echt saai word lelystad. het strandje is altijd erg vies , de houtrib was perfect, ik kwam daar als kind altijd de hele zomer lang en zou het fijn gevonden hebben als ik nu ook met mijn kinderen daar heen kon gaan.

Gast

#49

2013-05-29 17:42

Wij willen onze zwembad terug omdat het een goede grote zwembaden waren en lekker konden doen zwemmen etc

Gast

#50

2013-05-29 18:32

Ook ik woon al vanaf 1974 in lelystad. En wat mis ik ontzettend het openlucht zwembad.waar is die leuke goede oude tijd gebleven.
Lelystad is in veel opzichten achter uit gegaan.
Alles moet maar beter en mooier, de gemeente snapt gewoon niet wat de mensen echt willen. En geld hebben ze echt wel genoeg. Als de gemeente 18 miljoen kan uit geven voor verbouwing scholen, dan hebben ze toch ook wel geld om ONZE openlucht zwembad terug te geven. KOM OP GEMEENTE, WIJ WILLEN HET TERUG.... en een beetje meer reclame maken over dit onderwerp..