Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
eigenlijk geld dit voor de hele regering en de meeste kamerleden.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3426: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Je ontkenning van zaken is bijna amusant.
Turf gewoon zelf een keer, is veel minder gecompliceerd dan je denkt. Onder "Statistieken" vind je alle informatie die je nodig hebt. Neem een turfmoment, neem screenshots van alle informatie op dat moment beschikbaar; vergeet niet te scrollen. Neem ook een screenshot van de handtekeningen zelf, want dan kun je zien dat het aantal familieleden dat tekent (dus niet noodzakelijk, maar mogelijk vanaf hetzelfde apparaat) bijzonder laag is. Maar die informatie krijg je ook (en overzichtelijker), als je op de plaatsnaam klikt. Doe datzelfde een (ruim) tijdje later nog eens en vergelijk dan de resultaten. Heel leerzaam.
Loop voor de aardigheid ook eens door de handtekeningen zelf heen. Je zult zien dat er best wel wat zijn, die waarschijnlijk niet "geldig" zijn. Ik noemde al de handtekening "NEEEEEE NEEEEEEEE totaal-niet-mee-eens" (#190). Hoe "geldig" wil die noemen? Maar zo zijn er meer.
Amuseer je.
Maar, wees eerlijk: heb je al eens om je heen gekeken? Hoeveel mensen moeten anderen vragen om een apparaat om te bellen, te internetten of wat dan ook. Bijna iedereen zit toch met zijn snufferd op een schermpje gedrukt? Je noemde een tijdje geleden een studentenfuif. Wedden dat op een studentenfuif van twintig man, tenminste eenentwintig apparaten met internet beschikbaar zijn?
De enigen die ik ken die geen beschikking hebben over continue directe toegang tot internet, zijn mijn twee neefjes van negen (tweeling), maar wedden dat die binnen één jaar ook altijd en overal internet bij zich dragen? Tablets hebben ze al, nu nog internet.
Vanaf vandaag, in casu deze petitie, zal Den Haag (en heel Nederland) niet meer hetzelfde zijn. Het grote probleem ligt nu openlijk op tafel. Niemand kan nog ontkennen dat onze moslimvrienden maar één doel voor ogen hebben. Alle joden (en christenen) moeten dood.
Wat mij betreft gaan we vanaf morgen iets meer druk uitoefenen op onze moslimvrienden door ons (niet moslims) te organiseren en keihard het gevecht (letterlijk) aan te gaan om ze ervan te overtuigen dat dit land het zat is.
Dat de grens van tolerant zijn, bijdragen aan een multiculturele samenleving, zwaar is overschreden.
Wanneer de bijdrage van onze moslimvrienden aan een multiculturele samenleving bestaat uit het willen doden van joden (en christenen) dan kan er geen sprake zijn van samenwerking.
Pim en Theo waren helderziend, namen geen blad voor de mond. Beiden gaven daarom hun leven. Ik denk dat velen (met mij) hun leven willen geven om dit uitschot Nederland uit te krijgen om daarmee Nederland weer terug te geven aan onze kinderen.
Re:
Huh marrokanen ons verrijken met broodje shoarma,dacht het niet,zelfs dat kunnen ze nog niet,dat zijn Turken met shoarmazaken.
Onze oudjes beroven en mishandelen is hun specialiteit!!
Dan wel met minimaal 5 man!!
Re:
#3435: - Wat mij betreft gaan we vanaf morgen iets meer druk uitoefenen op onze moslimvrienden door ons (niet moslims) te organiseren en keihard het gevecht (letterlijk) aan te gaan om ze ervan te overtuigen dat dit land het zat is.
Jazeker, roep op tot geweld. Dat lost alles wel op. Zullen we niet zo lang vechten tot er helemaal niemand meer over is — hebben we toch onze oplossing?
Re:
Pim en Theo waren niet helderziend, ze zagen gewoon feiten onder ogen. Djihaad is niet iets nieuws, het is maar of je het zien wou, door had. Bovendien kennis van God , de Bijbel, de eindtijd is ook een zeer nodig iets, waarbij God Zelf zegt dat het volk ten gronde gaat aan gebrek aan kennis, en die kennis is God kennen. en Zijn Woord! En heel belangrijk het Woord dat Vlees gewoden is.
elke knie zal
zich buigen,
elke tong zal belijden DAT
JEZUS HIJ IS HEER,
TENEINDE,
bekering is de laatste oroep
tot Zijn LIEFDE
Re: Re:
wel het waren de Israelieten die de shoarma zaken hier brachten en het later verkochten
Re: Re:
#3440: PastorLouise - Re: Pim en Theo waren niet helderziend
Jomanda ook niet.
Re: Re: Re:
#3441: ken de waarheid - Re: Re: wel het waren de Israelieten die de shoarma zaken hier brachten en het later verkochten
Aan de chinezen, wedden? Want die hebben onze fritures ook al.
JOZIAS OPSTAPPEN!
Ik heb deze petitie getekend, maar de vraag is gaat deze ''burgemeester'' opstappen?
Ik hoop het, maar ik denk het niet.
Mede debet aan dit allemaal is onze regering met Rutte (VVD) & PvdA. En uiteraard waren in Rotterdam @ahmedmarcouch (PvdA) GroenLinks en do o zo antisemitische SP aanwezig. Die liepen al joelend en twittered door de menigte.
Daarnaast vind ik dat ook de burgemeester van Rotterdam dient te worden aangepakt, er waren (net zoals in Den Haag) ISIS vlaggen. Een gemaskerde man met jihadvlag op '40-'45 monument. DAT MAG TEGENWOORDIG!
De bruinhemden van de Hitlerperiode zijn nu in zwart/groen/rood gekleed!
Hoe eerder deze man opgerot is, hoe beter!
Hoeveel handtekeningen zijn er nodig, om deze man te laten opstappen?
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3414: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ik begrijp je nog steeds niet hoor (#3391).
"Maar dan moet er ook sprake zijn van 2,3 dezelfde adressen/woonplaatsen, want dat apparaat (c.q. IP adres) moet toch op één plaats staan."
Mits jij ook nog hebt bijgehouden dat er hiervan méér handtekeningen uit verschillende woonplaatsen (dus meer dan 22 verschillende woonplaatsen op de genoemde 50 handtekeningen) zijn bijgekomen dan i.p. adressen (maar dat gaat behoorlijk ver), zou je een punt kunnen hebben. Ware het niet dat je dan nog geen rekening hebt gehouden met visite van buiten de eigen woonplaats. Niet geheel ondenkbaar op zomeravonden in vakantieperiode.