Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dat er minder doden in Israel vallen is louter toeval. Een raket die raak is kan 100en doden tot gevolg hebben
Re: Re: Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
#2380: Pseudo-Niem - Re: Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
Hamas gebruikt een schild van vrouwen en kinderen en Israël gebruik een technisch hoogstandje, the Iron dome.
Ja, als je de handen uit de mouwen steekt en investeert in onderwijs, wetenschap en ontwikkeling dan zie je wat er van komt, een welvarende bloeiende oase in een zandbak omringt door haatbaarden.
Israël moet zich wel beschermen tegen deze moorddadige gekken die al het geld wat ze ontvangen misbruiken voor oorlog, dood en verderf.
Het is natuurlijk niet voor niets dat Israël ongeveer 150 Nobelprijzen heeft ontvangen en de moslim slechts 2. :-)
Deze van Aartsen is verantwoordelijk voor wetshandhaving en orde en heeft daarin bewust vreselijk gefaald. Dat wegkijken van de realiteit: weet u het nog: Wir haben es... enzovoort. Dat mag NOOIT meer voorkomen!!
Re:
Zo is het. Deze man meet met twee maten en staat toe dat ISIS aanhangers dood aan alle Joden mogen schreeuwen, Hakenkruizen tonen en de hitlergroet brengen.
Vooral door het openbaar bestuur.
Dit is discriminatie van Joden, owee als er wat van de islam wordt gezegd.
Optreden tegen deze z.g mensen!
Re: AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.
#1914: - AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.
Ik dacht dat we 't hier over Israel hadden. Als we altijd alle vergelijkbare situaties erbij moeten halen wordt 't een nogal lang en omslachtig verhaal, vindt u niet? En zit niet te piepen met je enge filmpjes die je hebt gezien vanaf je luie stoel. In Palestina zijn op 't moment 30 keer meer doden bij de Palestijnen als bij de Israeliers. En toch neemt u het op voor Israel? Ga uzelf schamen.
Re: Re: Demo rotterdam
#15: soemoed - Re: Demo rotterdam
Vraag aan de 1,5 miljoen Islamieten in Israel wat ze er van vinden, en luister en kijk niet uitsluitend naar Al Jazeera.
Re: Re: AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.
#2418: Pseudo-Niem - Re: AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.
Ik ben juist zeer trots op Israel. Zij verdedigen zichzelf en dat staat u niet toe. Ze moeten veel harder terugslaan naar mijn overtuiging.
Deze burgemeester heeft geen ballen.
| This discussion has been closed. |