Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
#1827: - Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
En op welke manier is dit een antwoord op wat ik schreef? Overigens, keurt u het daarom goed dat Israel Hamas inclusief die bevolking bombardeert? En hebt u de cijfers al bekeken? De raketten vanuit Gaza zijn verantwoordelijk voor 4 doden, die vanuit Israel voor 800+. Waar hebben we 't dan over?
Nee... deze mensen staan echt wel op voor hun volk en hebben geen tijd voor deze "kleine" vergrijpen.
Trouwens, het is toch vakantie?
-Einde cynisme mode-
Re:
precies, kijk even naar al die moordpartijen, ellende, onderdrukking, armoede etc. in Nigeria, Kenia, Sudan, Afghanisan, Syrie, Yemen, Pakistan, Egypte, Libie, Kashmir, Iran, Irak, Algerije, Marokko etc. etc....
We glijden steeds meer af naar een Nederland waarin het leefklimaat onder grote (Islamitische) druk komt te staan.
Eveneens andere moslim-groeperingen die hakenkruizen en dood aan de Joden propageren, de leiders oppakken + berechten + geen subsidie meer.
Als Amsterdammer schaam ik mij dat zoiets in Den Haag heeft kunnen gebeuren
Re: Re: Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
#2380: Pseudo-Niem - Re: Re: Uw gebrek aan empathie, o.a.
Het is geen wedstrijd; Israël beschermt haar bugers en Hamas gebruikt haar burgers als menselijk schild. Vandaar het verschil in het aantal doden.
Wegwezen met die vent!!
Dééls off-topic:
Aanvullend acht ik het opmerkelijk dat een ingediende klacht tegen o.a. de burgemeester van Den Haag, inzake het weigeren van Veterans MC tijdens de recente Veteranendag, geheel werd genegeerd. Den Haag stuurde niet eens een ontvangstbevestiging.
Den Haag begint een beetje een heuse schandvlek van Nederland te verworden?!? Oproepen tot massahaat wordt getolereerd in Den Haag. Maar het eren van degene die hun leven riskeerden voor andermans vrijheden, wordt verboden omwille van een MC hesje.
| This discussion has been closed. |