Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Israël moordenaars??
en wie zegt dat Hamas kinderen en vrouwen als schild gebruiken? uiteraard ISRAEL. vooral geloven!
Re: Re: Re: Stop de Jodenhaat
#1700: - Re: Re: Stop de Jodenhaat
Goh, zelf bedacht?
Re:
#1639: een echte Nederlander -
Misschien omdat er nog verstandige mensen zijn die er nog niet voor durven uit te komen dat Marokkanen toch niet zo geliefd zijn maar dat wel denken. Oproepen tot volkerenmoord is ietsje erger, maar goed, die leuke Marokkaantjes hebben mijn ogen en die van velen nu geopend wat ze scandeerden op de Hoefkade. En dat noemt zich een echte Nederlander...jammer hey, dat het niet is gelukt door de politiek, en door de Marokkaanse bevolking om het grote deel van Nederland mee te krijgen in hun hetze tegen Wilders. Maar nu heeft de politiek er een probleem bij. Wilders heeft gelijk, en diegene die dat blijven ontkennen, zijn diegene die met oogkleppen op blijven weigeren te geloven dat het Hamas is die voor onrust zorgt in die streek. Maar dat is weer een ander verhaal.
Re:
Inderdaad, veeg die hele bestuurslaag nou eens weg, sleep ze voor het gerecht wegens wandaden, wanbeleid, corruptie, landverraad en dan kan het misschien nog wat worden. En gooi mensen die zich niet aanpassen gewoon het land uit, het is niet zo moeilijk het is nog op te lossen, nog wel..
erger ik me dagelijks!
Re: Re:
Het is een liberaal, maar moet niet te liberaal worden in vrijheid van meningsuiting!
Re: Re:
#1681: Optiemist - Re: Ik vind de hele politiek al slap, maar de samenleving wordt ook steeds roomser dan de paus.
Heb je hier al eens een opmerking gelezen? Daar is verrekte weinig rooms aan, kan ik je zeggen.
| This discussion has been closed. |
Re: Koning Voetbal
#1647: Gast - Koning Voetbal Mind you, bij een gemiddelde voetbalwedstrijd valt hetzelfde te horen, worden meer mensen in elkaar getimmerd en is er méér politie op de been. Hoor ik nooit iemand over.
Tuurlijk hoor je daar niets over, want dat zijn nu juist die tokkies die hier zo'n grote scheur opentrekken. Haat voor een bevolkingsgroep is toch aan hen voorbehouden, duidelijk toch?