Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Als u een echte dierenliefhebber zou zijn, dan zou uw duitse herder geen buitenkooi hebben. Dat zouden ze beter afschaffen. Dat is dierenmishandeling. Een hond hoort binnen tussen het gezin te leven, niet als een slaaf in een kooi, zelfs geen 5 minuten.
Re: Re:
Inderdaad, knallers en pijlen mogen ze afschaffen maar laat de rest van de eeuwenoude traditie bestaan, straks mogen we niets meer in deze politiestaat. Je weet dat het komt dus je kan je voorzien, het gaat hier over enkele uren per jaar!
Re:
'ze heeft haar hond moeten binnenhalen' dan zouden ze beter elke dag vuurwerk afsteken, dan mag dat beest tenminste binnen. Een hond is een deel van het gezin en hoort binnen te leven!
dit is schadelijk voor de dieren en slecht voor de zorgverzekering
Mja, heb mijn oudejaarsavond ook gespendeerd bij mij liefste hond ipv naar familie te gaan, gewoon omdat ik weet hoe angstig die wordt van al dat vuurwerk.. Mensen die dieren hebben nemen hun verantwoordelijkheid, 't zijn al die barbaren die van dierenwelzijn nog nooit gehoord hebben die het verzieken voor de rest..
In plaats van duizenden euro's de lucht in te knallen zouden ze dat geld beter gebruiken om de daklozen en eenzamen rond die periode een warme thuis te geven..
Wij als mens vinden deze klappen al hard en komt altijd onverwachts, dus dieren hebben er nog veel meer last van, omdat hun gehoor veel scherper is en dubbel zo hard aankomt!! Dus STOP ermee!!!
Als siervuurwerk afgestoken mag worden dan graag op een verzamelplaats waar niemand last ervan heeft maar wel kan kijken ernaar.
Re:
Daar heb je groot gelijk in als ze t willen doen op een plaats waar ze de dieren niet hinderen woon kort met veemarkt en daar waren ze de1st de2de en een beetje verder hier ook nog om 3u bezig mijn hondje heeft de hele nacht zitten bibberen en wij hele nacht wakker ben hartpatiënt en voelde mij heel slecht hoe is dat mogelijk Denken die dan alleen aan hun of wat ik was boos en als. Je dan ziet hoeveel beesten er dood zijn door dat vuurwerk maakt mij razend zoals u zei mijnheer alleen denken dat ons beesten dood konden zijn is al heel erg. Dank u
| This discussion has been closed. |