Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Boldercollie Max is terecht
Bordercollie Max is deze ochtend terug gevonden. Helemaal gezond en wel ligt hij te slapen bij zijn baasjes. Heel veel dank aan iedereen die geholpen heeft met de zoekactie! Ook dank aan Radio 2, West-Vlaanderen die een intervieuw van mij heeft afgenomen rond de problematiek van vuurwerk en dieren. Er waren blijkbaar heel veel telefoons in verband met weggelopen honden. Toen ik wou luisteren heb ik radio 2, Oost-Vlaanderen opgezet en zo deze petitie ontdekt, dus ook dank aan hen. Als een hondje alleen los loopt bedenk dan dat hij de lieveling is van iemand. Als je signaleert aan de politie of blauw kruis of bij de eigenaren dan kom je al een heel stuk verder. Bijna alle honden zijn gechipt dus politie of dierenarts vinden altijd de eigenaar terug.
Gevaarlijk, vuil en een verschrikking voor dieren
In Alkmaar ging een aantal winkelpanden in het historische centrum in vlammen op.
Grote meerderheid van de bevolking is tegen vuurwerk.
Bij ons is het ook zeker geen feest de gehele dag kan je met je hondjes niet buiten komen.
Je zou er maar slachtoffer van zijn!
Stop vuurwerk voor particulieren.
Maak er ergens in een dorp of stad een echt vuurwerk festijn van.
Onderwerp
Ik vind het grootste probleem dat het niet om 1 moment gaat bv. Tussen 0u en 0u30. Hier bij ons begon het al om 17u! Tussen 22u en 23u was het onophoudelijk. Onze hond deed het al bij al goed, maar namen hem dan ook HEEL DE AVOND bij ons! (Niet enkel dieren maar ook kleine kindjes hebben er last van. Dochter van 17 maanden heeft door 3 reeksen door geslapen maar door het aanhoudende afschieten vanaf 22u is ze toch wakker geworden en was er tot 2u niets mee aan te vangen!)
| This discussion has been closed. |