Behoud Spoedeisende hulp Beatrix ziekenhuis Gorinchem
bedankt voor uw steun.
Re:
Sorry, dat is echt grote onzin. Ik wil hier geen 'welles, niettes' discussie aangaan, maar PVV is echt niet de enige partij die het beste voor heeft met de zorg. Daarnaast moet je je natuurlijk ook kunnen vinden in alle andere onderwerpen in het verkiezingsprogramma. Dat geldt uiteraard ook voor alle andere partijen. Uw commentaar lijkt mij dus iets te kort door de bocht. Iets anders; Dank aan de initatiefnemers voor deze succesvolle actie! Het zijn nog geen 40 000 handtekeningen, maar jullie/wij zijn goed op weg! Dank je wel voor deze uitvoerige terugkoppeling! Hou vol! :-)
Re: Re:
De pvv heeft een goede zorgplan , die volledig overgenomen is van de sp en is zeker sociaal en links .
Sloop !
Het lijkt mij zeer logisch de zorg nog verder te slopen , anders krijg je de IC's nooit vol . En het is heel iets anders als men overlijdt door gebrek aan capaciteit , grote afstanden en file's , dan aan de ziekte zelf . Dan moeten de mensen maar niet zo naïef zijn om op het platteland te gaan wonen. Allemaal bij elkaar in Den Haag , vlakbij Rutte en z'n handlangers . Ik vind dit ronduit misdadig !
Het gaat niet om de politieke richting. Nu we al een jaar vastzitten door Corona, de afbraak in de zorg goed zichtbaar is, gaan ze gewoon door met de afbraak.
Gorinchems Beatrix Ziekenhuis is een geweldig ziekenhuis, laten we dat niet vergeten en is de moeite meer dan waard om voor te vechten. Spoedeisende Hulp is Spoedeisende Hulp en dat is hier goed geregeld, iets wat veel minder wordt als we daarvoor eerst helemaal naar Dordrecht moeten.
Beatrix is een Regio Ziekenhuis waar veel mensen van afhankelijk zijn, tevens uitgeroepen tot beste Ziekenhuis, dat beloon je niet door het af te breken en de SEH op te heffen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Bedankt voor jullie inzet.
Laten we investeren in goede betaalbare zorg en voldoende personeel die met voldoening hun werk kan uitvoeren.
Ook op de spoedeisende hulp in het Beatrixziekenhuis. SEHGorinchem moet blijven!