Behoud Spoedeisende hulp Beatrix ziekenhuis Gorinchem

Behoud Spoedeisende hulp Beatrix ziekenhuis Gorinchem / Mededelingen / bedankt voor uw steun. / Opmerkingen


Gast

#1

2021-02-26 12:59

Ik zou zeggen "stem PVV" Dat is werkelijk de enige partij die het WEL goed voor heeft met de zorg De partij die ook fel TEGEN deze plannen is Maarja veel mensen zullen weer op de afbraak partijen gaan stemmen helaas

Gast

#2

2021-02-26 13:36

SEHGorinchem moet blijven

Gast

#3

2021-02-26 13:42

Goed bericht Kitty en Jeanette. Dank voor de terugkoppeling. Ik zou het zeer waarderen als er in de reacties geen politieke "duw" of "stemmen win" adviezen geplaatst gaan worden.

Gast

#4

2021-02-26 14:05

Behoud spoedeisende hulp Gorinchem. bert de Fijter
C.A.L.

#5 Re:

2021-02-26 14:28

#1: -  

 Sorry, dat is echt grote onzin. Ik wil hier geen 'welles, niettes' discussie aangaan, maar PVV is echt niet de enige partij die het beste voor heeft met de zorg. Daarnaast moet je je natuurlijk ook kunnen vinden in alle andere onderwerpen in het verkiezingsprogramma. Dat geldt uiteraard ook voor alle andere partijen. Uw commentaar lijkt mij dus iets te kort door de bocht. Iets anders; Dank aan de initatiefnemers voor deze succesvolle actie! Het zijn nog geen 40 000 handtekeningen, maar jullie/wij zijn goed op weg! Dank je wel voor deze uitvoerige terugkoppeling! Hou vol! :-) 


Gast

#6

2021-02-26 14:40

Top dat jullie je in blijven zetten voor het behoud van de spoedeisende hulp in het Beatrixziekenhuis. Overtuig mensen van je boodschap, waarom de spoedeisende hulp behouden moet blijven en geef niet af op 1 politieke partij. Dan staat je eigen boodschap niet meer centraal. Wat er na de verkiezingen gebeurt, zijn aannames die nog lang niet zeker zijn en 1 politieke partij kan dit niet regelen daarvoor heb je een meerderheid in de Tweede kamer nodig.

Gast

#7

2021-02-26 15:02

Gaarne behoud van spoedeisende hulp In Gorinchem

Gast

#8

2021-02-26 15:55

Samen met het behoud van de spoedeisende hulp moet de zorg in Gorinchem naar een acceptabele niveau. Het is in zorgelijke toestand , en het lijkt wel dat ze de personeel via de uitzendbureau verkrijgen. De bezetting is veel te weinig en ook de kwaliteit is zorgelijk .

Gast

#9 Re: Re:

2021-02-26 15:58

#5: C.A.L. - Re:  

 De pvv heeft een goede zorgplan , die volledig overgenomen is van de sp en is zeker sociaal en links .

Jobra

#10 Sloop !

2021-02-26 16:03

Het lijkt mij zeer logisch de zorg nog verder te slopen , anders krijg je de IC's nooit vol . En het is heel iets anders als men overlijdt door gebrek aan capaciteit , grote afstanden en file's , dan aan de ziekte zelf . Dan moeten de mensen maar niet zo naïef zijn om op het platteland te gaan wonen. Allemaal bij elkaar in Den Haag , vlakbij Rutte en z'n handlangers . Ik vind dit ronduit misdadig ! 


Gast

#11

2021-02-26 16:24

veel succes met het timmeren aan de weg voor de SEH.

Gast

#12

2021-02-26 18:22

Greet van Holten de Groot.

Gast

#13

2021-02-26 18:51

Goed gedaan dames, blijf alert want de politiek is oh zo grillig!! Succes Groetjes ellie Meijdam

Gast

#14

2021-02-26 19:36

Bedankt voor jullie inzet.

Gast

#15

2021-02-26 21:45

Heel erg bedankt voor jullie inzet! Het is gewoon ontzettend stom om deze post te sluiten. Zeker in deze tijd. Ook qua reistijd voor de meest kwetsbare mensen in het landelijk gebied. De zorg zou letterlijk onbereikbaar worden. Bedankt. Nicoline Emck, Leerdam.

Gast

#16

2021-02-26 22:26

Op 14 januari 2021 is de houtskoolschets niet van tafel geveegd. Dat snap ik niet, we zitten midden in de corona crisis en ze gaan gewoon door met het in gang gezette plan. Behalve de PVV en SP hebben de andere partijen niet tegen deze wet gestemd. In de verkiezingsprogramma's wordt met geen woord over de Houtskoolschets gerept. Ook in de kranten heb ik de laatste tijd over dit wetsvoorstel niets gelezen. Naar mijn idee verdwijnen met de SEH ook ziekenhuisbedden. Waar ik niemand over hoor is ook het wegvallen van acute bevallingszorg. Ik weet dat moeders die in Dordrecht bevallen soms naar Rotterdam, Breda of zelfs België moeten. Je zal maar met spoed moeten bevallen. Hier moet het over gaan over de zorgwoestijnlandschappen die de VVD creëert. Over het onleefbaar maken van de regionale gebieden door het wegvallen van goede zorg waar iedere Nederlander recht op heeft. Wat ik vreemd vind is dat de regering het advies van het Capaciteitsorgaan voor meer opleidingsplaatsen heeft genegeerd. Terwijl met het oog op de voorspelde personeelstekorten dit juist de hoogste prioriteit moet hebben. Ook zag ik in een verslag van dit orgaan dat bij het UWV basisartsen werkeloos zijn. De verwachte werkloosheid wordt bij de verpleeghuizen verwacht en niet zo zeer in de ziekenhuizen. Onderzoek eerst waarom er een grote uitstroom in de verzorging is. Waarom worden de administratieve verplichtingen niet aangepakt? De regering is door dit beleid het personeelstekort zelf aan het creëren. Het wordt tijd voor kritische vragen in het verkiezingsdebat en voor actie. Ik meld mij alvast aan om mee te doen.

Gast

#17

2021-02-27 11:59

Geweldig dat jullie dit op touw hebben gezet. Ik sta er volledig achter. Behoud SEH is heel belangrijk. Het is niet voor niets in het leven geroepen daar is toentertijd goed over nagedacht.
Peter k

#18

2021-02-27 12:10

Het gaat niet om de politieke richting. Nu we al een jaar vastzitten door Corona, de afbraak in de zorg goed zichtbaar is, gaan ze gewoon door met de afbraak.

Gorinchems Beatrix Ziekenhuis is een geweldig ziekenhuis, laten we dat niet vergeten en is de moeite meer dan waard om voor te vechten. Spoedeisende Hulp is Spoedeisende Hulp en dat is hier goed geregeld, iets wat veel minder wordt als we daarvoor eerst helemaal naar Dordrecht moeten.

Beatrix is een Regio Ziekenhuis waar veel mensen van afhankelijk zijn, tevens uitgeroepen tot beste Ziekenhuis, dat beloon je niet door het af te breken en de SEH op te heffen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2022-03-26 22:53


Karin Smiesing

#20

2022-03-27 06:30

Bedankt voor jullie inzet.

Laten we investeren in goede betaalbare zorg en voldoende personeel die met voldoening hun werk kan uitvoeren.

Ook op de spoedeisende hulp in het Beatrixziekenhuis. SEHGorinchem moet blijven!


Gast

#21

2022-03-27 09:29

Moet blijven

Gast

#22

2022-03-27 09:49

Behoud soedeisende hulp

Gast

#23

2022-03-27 12:54

seh Gorinchem moet open blijven

Gast

#24

2022-03-27 14:27

Jullie verdienen ondersteuning!

Gast

#25

2022-03-27 17:46

De spoedeisende hulp in gorinchem mag NOOIT verdwijnen.... Zo'n goed en geweldige Hap en ziekenhuis!!!!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...